wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NEGOCJACJE HANDLOWE


BRDULAK H. BRDULAK J.

wydawnictwo: PWE, 2000, wydanie I

cena netto: 55.00 Twoja cena  52,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami.

Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako wypadkową artyzmu i intuicji ich uczestników oraz pokazali, jak silnie zależą one od warunków, w jakich są prowadzone.Ponieważ każdy jest negocjatorem (albo sprzedającym, albo kupującym) książka z pewnością zainteresuje wiele osób. Szczególnie może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy szkół zarządzania, uczestników kursów doskonalących umiejętności w zakresie negocjacji lub komunikowania się. Mogą z niej również korzystać profesjonalni negocjatorzy w celu doskonalenia warsztatu negocjatora.


Spis treści:

 

Wstęp

Rozdział I
Negocjacje we współczesnej filozofii biznesu
1. Pojęcie negocjacji
2. Zmiana roli czynnika ludzkiego w gospodarce
3. "Uczłowieczenie" współczesnego biznesu
4. Motywować czy manipulować?

Rozdział II
Poznanie siebie jako negocjatora
1. Podejście psychologiczne do osoby negocjatora
2. Podejście psychocybernetyczne do osoby negocjatora
3. Cechy skutecznego negocjatora

Rozdział III
Dlaczego negocjacje są sztuką?
1. Umiejętność odnajdywania sensu negocjacji
2. Umiejętność komunikowania się z ludźmi
3. Sztuka bycia negocjatorem

Rozdział IV
Przygotowanie negocjacji
1. Zebranie informacji o partnerach negocjacyjnych
2. Zaplanowanie faz negocjacji
3. Przygotowania organizacyjne

Rozdział V
Misterium negocjacji handlowych
1. Otwarcie negocjacji
2. Cechy negocjacji kontaktowych
3. Podsumowanie negocjacji
4. Specyfika negocjacji przez Internet

Rozdział VI
Negocjacje z zagranicznymi partnerami
1. Negocjacje z partnerami europejskimi
2. Negocjacje z partnerami azjatyckimi
3. Negocjacje z partnerami amerykańskimi

Rozdział VII
Dobre wychowanie negocjacyjne
1. Szacunek dla osoby negocjatora
2. Zasady organizacji spotkania negocjacyjnego

Wnioski, czyli najczęstsze błędy negocjacyjne
Bibliografia

 


218 stron, A5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- NEGOCJACJE. JEDNOSTKA, ORGANIZACJA, KULTURA.
WINCH A. WINCH S.

- EKONOMICZNE PODSTAWY NEGOCJACJI POMIĘDZY PRAWEM A MORALNOŚCIĄ
RED. JASTRZĘBSKA-SMOLAGA H.

- DYSKRETNY UROK WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH CZYLI JAK ZMIENIĆ KOSZMAR W RADOŚ
KAMEL T. KRAŚKO P. KROOL R.

- SZTUKA PERSWAZJI CZYLI JĘZYK WPŁYWU I MANIPULACJI. WARSZTATY
BATKO A.

- PO PROSTU SPRZEDAWAĆ LEPIEJ RETORYKA W SPRZEDAŻY TRENING INTENSYWNY
RUHLEDER R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022