wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KONSUMPCJA


BYWALEC C. RUDNICKI L.

wydawnictwo: PWE, 2002, wydanie I

cena netto: 15.79 Twoja cena  15,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"W procesie konsumpcji człowiek nie tylko odtwarza proces życia, ale go rozszerza, pogłębia, zmienia. W tym znaczeniu konsumpcja jest nie tylko celem produkcji, ale stanowi jej założenie, warunek, siłę napędową". (Edward Lipiński)

Sztuką w gospodarowaniu jest dziś nie tyle wytworzenie produktu, ile jego sprzedanie, czyli znalezienie konsumenta. Współcześnie konsumpcja pełni zatem funkcję ważnego stymulatora wzrostu gospodarczego oraz rozwoju społecznego.

Książka stanowi systematyczny, przystępny wykład z zakresu podstawowych zagadnień teorii konsumpcji, metodyki jej badań oraz sposobów wykorzystania ich wyników w praktyce życia gospodarczego i społecznego. W części terminologiczno-teoretycznej (rozdziały 1-4) wyjaśniono podstawowe terminy oraz różnorodne ujęcia klasyfikacyjne konsumpcji, przedstawiono zestawy czynników kształtujących poziom i strukturę konsumpcji (w ujęciach mikro i makro), omówiono funkcje konsumpcji oraz najnowsze zjawiska i tendencje występujące w konsumpcji społeczeństw wysoko rozwiniętych. W części metodycznej (rozdziały 5-6) zaprezentowano źródła informacji o konsumpcji oraz metody jej analizy.

Książka jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych różnych typów, słuchaczy seminariów magisterskich i doktoranckich, a także dla praktyków zajmujących się badaniami marketingowymi, polityką gospodarczą i społeczną, ochroną i edukacją konsumenta.

Autorzy są profesorami w Katedrze Badań Konsumpcji Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

272 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022