wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PRODUKT TURYSTYCZNY. POMYSŁ, ORGANIZACJA, ZARZĄDZANIE.


KACZMAREK J. STASIAK A. WŁODARCZYK B.

wydawnictwo: PWE, 2005, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu  turystycznego   wraz  ze  schematem  praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego. Autorzy zastosowali ciekawą metodę kształcenia. Proponują mianowicie naukę od zdefiniowania i poszukiwania idei produktu turystycznego do gotowego programu praktycznego działania. Niezbędne jest więc uzyskanie odpowiedzi na pytania: co to jest produkt turystyczny, jak on powstaje, dla kogo jest przeznaczony, kto jest twórcą produktu turystycznego, jakie są oczekiwane efekty.


Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. "Nie tylko marzenia" albo kilka słów na temat podróżowania
Historyczny rozwój produktu turystycznego
Pielgrzymki
Podróże do uzdrowisk
Uzdrowiska współcześnie
Kamienie milowe w rozwoju turystyki
Biografia turystyczna

Rozdział 2. "Bilans otwarcia" albo od potencjału do produktu turystycznego
Elementy potencjału turystycznego
Wybrane sposoby badania potencjału turystycznego
Jak powstaje produkt turystyczny?

Rozdział 3. "Całość z wielu części" albo elementy produktu turystycznego
Definicje produktu turystycznego
Produkt turystyczny jako produkt konsumpcyjny
Usługa hotelarska jako specyficzny rodzaj produktu turystycznego
Pakiet turystyczny jako najpopularniejsza forma sprzedaży produktu turystycznego
Obszar jako produkt turystyczny zdeterminowany przestrzennie
Cechy charakterystyczne produktu turystycznego obszar

Rozdział 4. "Każdy widzi inaczej" albo wymiary produktu turystycznego
Postrzeganie produktu turystycznego
Motywy zakupu produktu turystycznego
Segmentacja rynku
Poziomy postrzegania (wymiary) produktu turystycznego
Kategorie producentów i konsumentów produktu turystycznego

Rozdział 5. "Produkty mają własne życie" albo cykle rozwoju produktów turystycznych
Nowy produkt w ofercie turystycznej
Cykl życia produktu turystycznego
Fazy cyklu życia produktu turystycznego
Cykl życia obszaru turystycznego

Rozdział 6. "Nie tylko pieniądze" albo za co płacimy
Wartość i cena
Funkcje ceny
Mechanizmy kształtowania cen
Formuły kalkulacji cen
Elementy ceny
Kryteria różnicowania (dyskryminacji) cen
Cechy turystyki wpływające na ceny
Wpływ cyklu życia produktu na poziom cen
Psychologiczne aspekty kalkulowania ceny produktu turystycznego
Strategiczna i taktyczna rola cen
Dodatkowe źródła przychodów touroperatora
Polityka samorządów lokalnych w aspekcie cen

Rozdział 7. "Nie sprzedawaj kota w worku" albo promocja produktu turystycznego
Promocja produktu turystycznego
Podstawowe elementy promocji produktu turystycznego
Marka jako element identyfikacji produktu turystycznego
Dlaczego warto brać udział w targach turystycznych?

Rozdział 8. "Na siódmym piętrze bez windy" albo gdzie sprzedawać produkty turystyczne
Lokalizacja punktów sprzedaży produktów turystycznych
Dystrybucja produktu turystycznego
Dystrybucja a przepływ informacji

Rozdział 9. "Fachowiec to podstawa" albo kilka słów o personelu
Zespół pracowniczy
Struktury zorganizowania personelu
Zachowania w sytuacjach konfliktowych
Usługowy łańcuch korzyści

Rozdział 10. "Informacja cenniejsza niż złoto" albo badania marketingowe
Źródła informacji rynkowych
Rodzaje badań marketingowych
Badania rynkowe a cykl życia produktu turystycznego
Proces badań marketingowych
Polityka samorządów lokalnych a badania marketingowe
Jakość produktu turystycznego

Rozdział 11. "Złota kura czy trudne dziecko" albo strategia produktu turystycznego
Pojęcie strategii
Strategie stosowane w poszczególnych fazach cyklu życia produktu turystycznego
Pozycja produktu turystycznego w planie działalności touroperatora

Rozdział 12. "Co dalej panie Rockefeller?" albo świetlana przyszłość
Zakończenie
Załącznik

389 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022