wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

METROPOLIA I JEJ REGION W GOSPODARCE INFORMACYJNEJ


GORZELAK G. SMĘTKOWSKI M.

wydawnictwo: SCHOLAR, 2005, wydanie I

cena netto: 32.00 Twoja cena  30,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ksiazka przedstawia procesy metropolizacji zachodzace we wspotczesnej gospodarce informacyjnej. Ich najistotniejszym przejawem jest powstawanie sieci wielkich miast - osrodkow koordynacji, zarzadzania i dzialalnosci innowacyjnej w skali globalnej. Prowadzi to do odrywama sił metropolii od zaplecza regionalnego, ktorego rozwoj moze bye tym samym spowolniony.

Badania dotyczaące powiazan gospodarczych i spotecznych zostaty przeprowadzone w trzech polskich metropoliach: warszawskiej, poznanskiej i trojmiejskiej. Wyniki wskazuja.na to, ze przewaga procesow wymywania zasobow nad procesami rozprzestrzemama rozwoju jest jedna, z przyczyn polaryzacji obserwowanej w regionach tych miast.

Wyniki przeprowadzonych badan umozliwity sformulowanie rekomendacji dia wtadz publi-znych regionow metropolitalnych, zgodnych z zasadą polaryzacji i dyfuzji, ktora będzie kształtowac przyszla. politykę regionalną  i przestrzenna. Polski.

224 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022