wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.50 44,18   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ADAPTACYJNOŚĆ POLSKICH PRZEDSIĘBIOSTW W WARUNKACH TRANSFORMACJI SYSTEM


FILIPCZUK J.

wydawnictwo: WSH I P, 2005, wydanie I

cena netto: 46.50 Twoja cena  44,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział l. Teoretyczne i praktyczne uwarunkowania adaptacyjności polskich przedsiębiorstw w warunkach gospodarki rynkowej

1.1. Zdolność adaptacyjna przedsiębiorstwa
1.2. Bariery adaptacyjności polskich przedsiębiorstw w warunkach transformacji systemowej w latach 90.

Rozdział 2. Globalizacja jako determinanta zmian adaptacyjnych polskich przedsiębiorstw

2.1. Procesy globalizacji
2.2. Ważniejsze ograniczenia uczestnictwa polskich przedsiębiorstw w procesie globalizacji

Rozdział 3. Procesy restrukturyzacji i prywatyzacji formą adaptacyjności polskich przedsiębiorstw do warunków gospodarki rynkowej

3.1. Pojęcie restrukturyzacji w literaturze przedmiotu
3.2. Uwarunkowania restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw
3.3. Restrukturyzacja a strategia gospodarcza w procesie transformacji gospodarki polskiej
3.4. Wpływ prywatyzacji polskich przedsiębiorstw na ich zdolności adaptacyjne

Rozdział 4. Wpływ wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na ich zdolności adaptacyjne

4.1. Statyczne i dynamiczne ujęcie konkurencyjności
4.2. Uwarunkowania umacniające potencjał konkurencyjności polskich przedsiębiorstw
4.3. Problemy wzrostu międzynarodowej konkurencyjności polskich przedsiębiorstw

Rozdział 5. Zachowania strategiczne polskich przedsiębiorstw jako efekt ich adaptacyjności do warunków gospodarki rynkowej

5.1. Istota strategicznej orientacji polskich przedsiębiorstw
5.2. Zmiany w misji i celach strategicznych polskich przedsiębiorstw
5.3. Wewnętrzne uwarunkowania strategii polskich przedsiębiorstw
5.4. Zachowania strategiczne polskich przedsiębiorstw w latach 1990-2002

Wnioski
Bibliografia
Spis tabel

183 strony, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022