wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

RYNEK ŻYWNOŚCI EKOLOGICZNEJ. WYZNACZNIKI I UWARUNKOWANIA ROZWOJU


ŁUCZKA-BAKUŁA W.

wydawnictwo: PWE, 2007, wydanie I

cena netto: 54.00 Twoja cena  51,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorka przedstawiła: 

  • istotę i stan rolnictwa ekologicznego 
  • różnice między rolnictwem ekologicznym a rolnictwem konwencjonalnym 
  • rynek produktów rolnictwa ekologicznego 
  • zachowania konsumentów na rynku żywności ekologicznej 
  • warunki rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce 
  • rozwój żywności ekologicznej w Polsce

Spis treści:

 

Rozdział 1. Rozwój zrównoważony a rolnictwo ekologiczne
1.1. Koncepcja i zasady rozwoju zrównoważonego
1.2. Integracja polityki rolnej i środowiskowej w Unii Europejskiej
1.3. Istota, cele i korzyści rolnictwa ekologicznego
1.3.1. Korzyści ekonomiczno-społeczne
1.3.2. Korzyści środowiskowe
1.3.3. Korzyści zdrowotne
1.3.4. Korzyści etyczne i estetyczne

Rozdział 2. Stan rolnictwa ekologicznego i polityka wsparcia
2.1. Powierzchnia upraw i liczba gospodarstw ekologicznych
2.2. Wsparcie rolnictwa ekologicznego jako wyraz polityki środowiskowej w Unii Europejskiej
2.2.1. Wsparcie wynikające z rozporządzenia rady EWG 2078/92
2.2.2. Wsparcie z tytułu rozporządzenia rady (WE) 1257/99
2.2.3. Zmiany w strukturze wsparcia mierzonego PSE

Rozdział 3. Podstawowe wyznaczniki rynku produktów rolnictwa ekologicznego
3.1. Wzrost rynku żywności ekologicznej
3.2. Relacje cenowe żywności ekologicznej i żywności konwencjonalnej
3.3. Ewolucja form sprzedaży żywności ekologicznej
3.3.1. Rozwój sprzedaży bezpośredniej i sklepów specjalistycznych
3.3.2. Rozwój handlu w supermarketach

Rozdział 4. Cechy i determinanty zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej
4.1. Częstotliwość zakupu żywności ekologicznej
4.2. Percepcja żywności ekologicznej przez konsumentów
4.2.1. Związek percepcji żywności ekologicznej z rynkiem
4.2.2. Cechy żywności ekologicznej i motywy jej wyboru
4.3. Segmentacja konsumentów
4.4. Cena jako kryterium decyzji zakupowych

Rozdział 5. Warunki rozwoju rolnictwa ekologicznego i rynku jego produktów w Polsce - studium przypadku
5.1. Rolnictwo ekologiczne w Polsce na tle Czech i Węgier
5.2. Stan wyjściowy i determinanty rozwoju rolnictwa ekologicznego
5.3. Rynek produktów ekologicznych
5.4. Porównanie cen warzyw i owoców ekologicznych i konwencjonalnych
5.4.1. Ceny warzyw
5.4.2. Ceny owoców
5.5. Ocena asortymentowa i cenowa oferty żywności ekologicznej

 


244 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022