wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INTEGRACJA PRZEDSIĘBIORSTW HANDLOWYCH A PROCESY KONKURENCJI


POKORSKA B. MALESZYK E.

wydawnictwo: PWE, 2006, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce Autorzy zajmują się wpływem integracji przedsiębiorstw handlowych na procesy konkurencji w kontekście uczestnictwa Polski w Unii Europejskiej.

Omawiają kolejno: związek przyczynowo-skutkowy integracji w handlu z budowaniem przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa handlowe, źródła konkurowania zintegrowanych sieci handlowych, problematykę zarządzania zakupami, dostawami i zapasami, zagadnienia kształtowania oferty asortymentowej i standardów obsługi nabywców przez przedsiębiorstwa handlowe, relacje tych przedsiębiorstw z klientami i szeroko pojętym otoczeniem rynkowym, wpływ tych relacji na społeczną odpowiedzialność sieci zintegrowanych oraz znaczenie działalności inwestycyjnej dla konkurencyjności tych sieci.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1
Integracja a procesy konkurowania
Podstawowe pojęcia
Związek przyczynowo-skutkowy między integracją przedsiębiorstw a budowaniem ich przewagi konkurencyjnej
Konkurencja w świetle europejskich i polskich uregulowań prawnych

Rozdział 2
Potencjalne, specyficzne źródła konkurowania zintegrowanych sieci handlowych
Zasoby podstawowe i specyficzne
Otoczenie rynkowe przedsiębiorstwa jako determinant kształtowania zasobów
Podstawowe atrybuty integracji w kształtowaniu konkurencyjności

Rozdział 3
Zarządzanie zakupami, dostawami i zapasami
Zdolność do kształtowania korzystnych warunków zakupu
Rola zaplecza logistycznego
Wykorzystywane narzędzia informatyczne
Wpływ polityki zakupów na wybór instrumentów konkurowania

Rozdział 4
Kształtowanie oferty asortymentowo-cenowej i standardów obsługi
Unifikacja i standaryzacja oferty asortymentowo-cenowej
Kreowanie marki
Kształtowanie jednolitego wizerunku sieci

Rozdział 5
Relacje sieci zintegrowanych z nabywcami i otoczeniem rynkowym
Wyróżniki i adresaci działalności promocyjnej
Relacje partnerskie
Programy lojalnościowe jako narzędzie kształtowania relacji partnerskich z nabywcami
System zarządzania relacjami z klientem (CRM)
Relacje z otoczeniem rynkowym w kształtowaniu społecznej odpowiedzialności sieci zintegrowanej

Rozdział 6
Kształtowanie zasobów i działalność inwestycyjna
Działalność szkoleniowa
Systemy motywacyjne
Zintegrowany system planowania i zarządzania zasobami klasy ERP/ERPII
Działalność inwestycyjna

Rozdział 7
Uwarunkowania i bariery podwyższania konkurencyjności sieci zintegrowanych
Pozycja rynkowa i kierunki rozwoju sieci zintegrowanych
Eksperci o wyzwaniach rynkowych i personalnych
Bariery i zagrożenia konkurencyjności sieci zintegrowanych

Zakończenie
Aneks
Bibliografia


158 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022