wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PARADOKS STRATEGII JAK ZAPOBIEGAĆ SYTUACJOM,W KTÓRYCH ZAMIAST ........


RAYNOR M.E.

wydawnictwo: EMKA, 2008, wydanie I

cena netto: 51.30 Twoja cena  48,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sugestywna wizja. Śmiałe przywództwo. Stanowcze działanie. Niestety, te elementy sukcesu prawie zawsze stanowią też składowe porażki. Wielu menedżerów, dążąc do maksymalizacji szans na odniesienie zwycięstwa, popada w ruinę. Smutna prawda wygląda tak, że większość firm pozostawia swoją przyszłość na pastwę przypadku i nawet nie zdaje sobie z tego sprawy. Dlaczego? Menedżerowie wiedzą, że podejmując decyzje dotyczące odległej perspektywy, muszą opierać się na przypuszczeniach odnośnie przyszłości, która pozostaje nieznana. Taka kolizja pomiędzy angażowaniem środków a kwestią niepewności tworzy PARADOKS STRATEGII.
Prowadzi on do wszechobecnego choć rzadko dostrzeganego kompromisu. Menedżerowie muszą opierać swoje strategie na założeniach odnośnie nieznanej przyszłości, więc najambitniejsi z nich liczą, że prawidłowo odgadną przyszłość albo jakoś dopasują się do zamętu, który nastąpi. W rzeczywistości jedynie garstce szczęśliwców udaje się prosperować, a większość pechowców - choć nie mniej zdolnych – w pewnej chwili zdaje sobie sprawę, że idzie na dno.
Michael R. Raynor, współautor bestsellera The Innovators Solution wyjaśnia, w jaki sposób tego uniknąć, a jednocześnie uzyskiwać wspaniałe wyniki. Szczegółowo opisując przykłady sukcesów i porażek Sony, Microsoftu, Vivendi Universal, Johnson & Johnson, AT&T oraz innych wielkich firm z branż tak odległych jak energetyka i usługi finansowe, Raynor przedstawia zakres strategicznych działań potrzebnych przedsiębiorstwu do wykorzystywania obecnych szans przy jednoczesnym przygotowaniu się na przyszłe ewentualne gorsze dni.

 


328 stron,oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022