|
PARADOKS STRATEGII JAK ZAPOBIEGAĆ SYTUACJOM,W KTÓRYCH ZAMIAST ........
RAYNOR M.E. wydawnictwo: EMKA, 2008, wydanie I cena netto: 51.30 Twoja cena 48,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Sugestywna wizja. Śmiałe przywództwo. Stanowcze działanie.
Niestety, te elementy sukcesu prawie zawsze stanowią też składowe porażki. Wielu
menedżerów, dążąc do maksymalizacji szans na odniesienie zwycięstwa, popada w
ruinę. Smutna prawda wygląda tak, że większość firm pozostawia swoją przyszłość
na pastwę przypadku i nawet nie zdaje sobie z tego sprawy. Dlaczego? Menedżerowie
wiedzą, że podejmując decyzje dotyczące odległej perspektywy, muszą opierać się na
przypuszczeniach odnośnie przyszłości, która pozostaje nieznana. Taka kolizja
pomiędzy angażowaniem środków a kwestią niepewności tworzy PARADOKS STRATEGII.
Prowadzi on do wszechobecnego choć rzadko dostrzeganego kompromisu. Menedżerowie muszą
opierać swoje strategie na założeniach odnośnie nieznanej przyszłości, więc
najambitniejsi z nich liczą, że prawidłowo odgadną przyszłość albo jakoś dopasują
się do zamętu, który nastąpi. W rzeczywistości jedynie garstce szczęśliwców udaje
się prosperować, a większość pechowców - choć nie mniej zdolnych – w pewnej
chwili zdaje sobie sprawę, że idzie na dno.
Michael R. Raynor, współautor bestsellera The Innovators Solution
wyjaśnia, w jaki sposób tego uniknąć, a jednocześnie uzyskiwać wspaniałe wyniki.
Szczegółowo opisując przykłady sukcesów i porażek Sony, Microsoftu, Vivendi
Universal, Johnson & Johnson, AT&T oraz innych wielkich firm z branż tak
odległych jak energetyka i usługi finansowe, Raynor przedstawia zakres strategicznych
działań potrzebnych przedsiębiorstwu do wykorzystywania obecnych szans przy
jednoczesnym przygotowaniu się na przyszłe ewentualne gorsze dni.
328 stron,oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|