wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JASNE I CIEMNE STRONY WPŁYWU KRYZYSU ŚWIATOWEGO NA RELACJE


BARUK A.I. / INTERPERSONALNE W PRZEDSIĘBIORSTWACH /

wydawnictwo: TNOIK, 2010, wydanie I

cena netto: 41.00 Twoja cena  38,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przełom XX i XXI wieku zapoczątkował okres nasilonego podkreślania konieczności podmiotowego i zindywidualizowanego podejścia do każdego pracownika jako kreatora unikalnych wartości niematerialnych i materialnych decydujących o możliwościach rozwoju przedsiębiorstwa, w którym jest zatrudniony.


Spis treści:

Wstęp


Rozdział I
Postrzeganie współczesnych pracodawców przez pracowników
1.1. Istota wizerunku pracodawcy i jego zakres
1.2. Wizerunek polskich pracodawców przed i podczas kryzysu
1.3. Istota marki pracodawcy i jej zakres
1.4. Najgorsi i najlepsi pracodawcy w Polsce
1.5. Wybrane przejawy dyskryminacji stosowanej przez pracodawców wobec pracowników


Rozdział II
Oczekiwania aktualnych i potencjalnych pracowników a działania personalne pracodawców
2.1. Podejście pracodawców do pracowników i jego przyczyny
2.2. Oczekiwania aktualnych pracowników wobec pracodawców
2.3. Istota zadowolenia i satysfakcji pracowników
2.4. Zadowolenie i satysfakcja jako efekt spełniania oczekiwań pozamaterialnych
2.5. Studenci i absolwenci polskich uczelni jako uczestnicy rynku pracy
2.6. Oczekiwania respondentów dotyczące bodźców materialnych i niematerialnych


Rozdział III
Aktywność personalna pracodawców w warunkach ogólnoświatowego kryzysu
3.1. Skala zwolnień pracowników na świecie i w Polsce
3.2. Realizowane i planowane przez polskich i zagranicznych pracodawców działania personalne
3.3. Opinie pracowników dotyczące ich zadowolenia z przynależności do konkretnego zespołu pracowniczego
3.4. Opinie pracowników dotyczące ich satysfakcji z wykonywanych zadań zawodowych
3.5. Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwach funkcjonujących w warunkach kryzysu
3.6. Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwach funkcjonujących w epoce przedkryzysowej
3.7. Obszary wykorzystywania Internetu w komunikacji wewnętrznej przez przedsiębiorstwa w Polsce
3.8. Dysfunkcje w relacjach wertykalnych w przedsiębiorstwach w Polsce
3.9. Dysfunkcje w relacjach wertykalnych w przedsiębiorstwach w innych rajach
3.10. Pozytywne skutki kryzysu światowego dla pracowników i pracodawców


Rozdział IV
Alternatywne bodźce niematerialne skutecznie aktywizujące współczesnych pracowników
4.1. Rola bodźców niematerialnych w aktywizowaniu pracowników
4.2. Elementy marketingu zmysłów jako bodźce aktywizujące pracowników
4.3. Marketingowe podejście pracodawców do zwalniania pracowników


Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków


147 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022