wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.60 33,82   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PRACOWNIA EKONOMICZNA PODRĘCZNIK CZĘŚĆ 1 TECHNIKUM


JÓŹWIAK J. KNAP M. GORZELANY T.

wydawnictwo: WSIP, 2009, wydanie I

cena netto: 35.60 Twoja cena  33,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik do przedmiotu pracownia ekonomiczna, przeznaczony dla zawodów: technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości.
Podręcznik napisano metodą "krok po kroku", tak by uczeń mógł samodzielnie wykonać większość zaproponowanych ćwiczeń. Publikacja doskonali umiejętności wykorzystania systemów komputerowych do wykonywania różnorodnych czynności ekonomicznych, administracyjnych, handlowych i księgowych.
Dzięki różnorodności ćwiczeń podręcznik służy do przygotowania uczniów do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w wymienionych wyżej zawodach.
Część 1 podręcznika dotyczy przede wszystkim ekonomicznego wykorzystania pakietu Office.


Spis treści:

Wstęp
1. Wiadomości wstępne
1.1. Zastosowanie i wykorzystanie komputera w nowoczesnym biurze
1.2. Podstawy działania komputera PC
1.3. Instalowanie programów i ich konfiguracja w systemie Windows
1.4. Rejestrowanie użytkowników w sieci. Ustalanie praw użytkownika
1.5. Atrybuty plików i katalogów
1.6. Metody ochrony zbiorów
1.7. Zarządzanie drukarkami sieciowymi
1.8. Wysyłanie komunikatów, informacji, danych
2. Informacja w pracy biurowej. Organizacja stanowiska pracy
2.1. Informacja w pracy biurowej
2.2. Organizacja stanowiska pracy
2.2.1. Przygotowanie stanowiska pracy
2.2.2. Przygotowanie pomieszczenia pracy
2.2.3. Zabezpieczenie warunków zdrowotnych na stanowisku komputerowym
2.2.4. Przygotowanie sprzętu pomocniczego
2.2.5. Szkolenia pracowników w zakresie bhp
2.2.6. Pierwsza pomoc - zasady postępowania na miejscu wypadku
2.2.7. Środki techniczne pracy biurowej
2.2.7.1. Urządzenia zewnętrzne komputera
2.2.7.2. Środki łączności
2.2.7.3. Urządzenia biurowe
3. Ekonomiczne zastosowanie arkusza kalkulacyjnego
3.1. Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w procesie decyzyjnym
3.1.1. Przykłady wykorzystania arkusza kalkulacyjnego w procesie podejmowania decyzji finansowych
3.2. Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego do przeprowadzenia analizy statystycznej
3.2.1. Obliczanie i interpretowanie współczynnika natężenia w arkuszu kalkulacyjnym
3.2.2. Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego do przeprowadzania analizy struktury
3.2.3. Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego do przeprowadzania analizy tendencji centralnej i rozproszenia
3.2.4. Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego do analizy dynamiki
3.2.5. Przykłady wykorzystania arkusza kalkulacyjnego do analizy statystycznej
3.3. Przykłady wykorzystania arkusza kalkulacyjnego do sporządzania dokumentów handlowych
3.4. Przykłady wykorzystania arkusza kalkulacyjnego do sporządzania dokumentów księgowych
3.5. Wykorzystanie szablonów arkusza kalkulacyjnego
4. Zastosowanie kartoteki bazy danych w przedsiębiorstwie
4.1. Wiadomości wstępne - tworzenie tabel, kwerend i raportów
4.2. Prowadzenie kartoteki pracowników
4.3. Prowadzenie kartoteki kontrahentów
4.4. Prowadzenie kartoteki magazynowej
5. Funkcje i możliwości wykorzystania edytora tekstu
5.1. Klasyfikacja dokumentacji biurowej
5.2. Zasady redagowania pism
5.3. Typowe dokumenty biurowe
5.4. Dokumentacja w sprawach osobowych
5.5. Dokumentacja w sprawach handlowych
5.6. Tworzenie formularzy
5.7. Tworzenie szablonów
5.8. Praca nad dłuższym tekstem
5.9. Korespondencja seryjna
5.10. Operacje blokowe
6. Programy graficzne - reklama firmy
6.1. Instalacja i wykorzystanie programu graficznego
6.2. Przygotowanie blankietów reklamowych firmy do sporządzenia oferty handlowej
6.3. Wykonywanie wywieszek informacyjnych, wizytówek, informatorów, kalendarzy firmy
6.4. Tworzenie prezentacji firmy, produktu za pomocą programu MS PowerPoint 2007
7. Wykorzystywanie komputera w pracy sekretariatu
7.1. Konfiguracja i wykorzystanie MS Outlook
7.2. Przekazywanie korespondencji, informacji, poleceń w sieci
7.3. Korzystanie z książki teleadresowej i jej uaktualnianie. Wykonywanie wizytówek
7.4. Prowadzenie terminarza zajęć szefa, sekretarki. Przydzielanie zadań do wykonania i ich kontrola
Klucz odpowiedzi do rozdziału 3
Literatura


248 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022