wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 69.60 66,12   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INNOWACJE NAPĘD WZROSTU


RAYNOR M. CHRISTENSEN C.

wydawnictwo: EMKA, 2008, wydanie I

cena netto: 69.60 Twoja cena  66,12 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W najlepszym wypadku tylko jedna na dziesięć firm jest w stanie utrzymać stały wzrost. A rynki kapitałowe wymagają, aby wszystkie przedsiębiorstwa bezwzględnie dążyły do niego i bezlitośnie karzą te, którym się nie powiodło.

Dlaczego tak trudno utrzymać trwały, ciągły wzrost?

O dziwo, wcale nie z powodu braku wspaniałych pomysłów lub uzdolnionych menedżerów. I nie dlatego, że gusta klientów są zbyt zmienne, a innowacje mało przewidywalne. Według Claytona M. Christensena i Michaela E. Raynora innowacje zawodzą, ponieważ przedsiębiorstwa nieświadomie pozbawiają je przełomowego potencjału, zanim jeszcze ujrzą one światło dzienne.

Czerpiąc z lat pogłębionych badań i korzystając z przykładów przedsiębiorstw z wielu branż, Christensen i Raynor wykazują, że innowacja może być przewidywalnym procesem, który generuje trwały, rentowny wzrost.

Identyfikują oni siły skłaniające menedżerów do podejmowania błędnych decyzji przy selekcjonowaniu i kształtowaniu nowych pomysłów – i proponują nowe schematy do pomocy menedżerom w tworzeniu właściwych warunków, we właściwym czasie, aby z powodzeniem dokonać przełomu rynkowego.


332 strony, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022