- Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec własnej osoby
- Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych
- Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji
- Czerpanie korzyści z pozytywnego szumu wokół Ciebie
Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los,
narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a
szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w
tym, chłopie, że masz kiepski PR!".
A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię
ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej
urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci
przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania
odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak
radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne
techniki autopromocji.
Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi
osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych
w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi
i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest
pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie
siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!
Spis treści:
Podziękowania (9)
Wstęp. Czego nauczył mnie mój ojciec, a czego Hollywood (13)
Rozdział 1. Mity o autopromocji, które nie dają nam żyć (27)
Rozdział 2. Jakie są zatem Twoje dobre strony? (47)
Rozdział 3. Sztuka lansu w biurze i poza nim (75)
Rozdział 4. Techno-lans: autopromocja XXI wieku (93)
Rozdział 5. Rozmowa o pracę: jak chwaląc się, utorować sobie drogę do
środka (115)
Rozdział 6. Okresowa ocena pracownika: dobry, zły i brzydki (137)
Rozdział 7. Kiedy nie masz "prawdziwej" pracy (155)
Rozdział 8. Gdy działasz samodzielnie (175)
Rozdział 9. Lans-rady (195)
Rozdział 10. Wyznanie i dwanaście wskazówek dotyczących autopromocji (223)
240 stron, A5, oprawa miękka