wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 367.60 349,22   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

THE MARKETING PLAN HANDBOOK AND MARKETING PLANPRO PREMIER PACKAGE


WOOD M. INTERNATIONAL EDITION

wydawnictwo: PEARSON ED, 2010, wydanie IV

cena netto: 367.60 Twoja cena  349,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

net price + 5% vat.


A step-by-step guide to creating a customized marketing plan.

The Marketing Plan Handbook is the only planning handbook to guide readers, step-by-step, through the complete development of a realistic, customized marketing plan.

The fourth edition includes dozens of new examples, a new conceptual model, and current coverage of the latest developments found in marketing today.


Table of Contents

Chapter 1: Marketing Planning: New Urgency, New Possibilities
Chapter 2: Analyzing the Current Situation
Chapter 3: Understanding Markets and Customers
Chapter 4: Planning Segmentation, Targeting, and Positioning
Chapter 5: Planning Direction, Objectives, and Marketing Support
Chapter 6: Developing Product and Brand Strategy
Chapter 7: Developing Pricing Strategy
Chapter 8: Developing Channel and Logistics Strategy
Chapter 9: Developing Marketing Communications and Influence Strategy
Chapter 10: Planning Metrics and Implementation Control


Valuepack

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022