wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 250.00 237,50   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUSINESS RESEARCH METHODS


QUINLAND C.

wydawnictwo: CENGAGE LEARNING, 2011, wydanie I

cena netto: 250.00 Twoja cena  237,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

In this complete introduction to research methods and methodologies for today’s undergraduate business student, Christina Quinlan takes a unique ‘real-world’ approach, drawing on a full range of business examples.

This modern and accessible text guides the student through each stage of their research project, from inception to presentation. Christina’s empathic words bring this often challenging subject to life and make this text ideal reading for anyone engaged in business research projects and dissertations.


Table of Contents

1 Introducing Business Research
2 Developing Research Skills
3 Understanding Research Philosophy
4 Understanding Research Ethics
5 Understanding Research Methodology and Design
6 Developing a Research Proposal
7 Reviewing the Literature
8 Understanding Research Methods, Populations and Sampling
9 Using Secondary Data and Archival Sources
10 Using Observation
11 Using Interviews and Focus Groups
12 Using Questionnaires and Scales
13 Managing Data and Introducing Data Analysis
14 Analysing Quantitative Data
15 Analysing Qualitative Data
16 Drawing Conclusions and Presenting Research


489 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022