wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 321.00 304,95   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MANAGEMENT


DAFT R.I. KENDRICK M. VERSHININA N.

wydawnictwo: CENGAGE LEARNING, 2010, wydanie I

cena netto: 321.00 Twoja cena  304,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

The market-leading textbook for principles of management courses reaches a new level with Richard L. Daft being joined by Martyn Kendrick and Natalia Vershinina (both Leicester Business School) to provide an unparalleled resource for students in Europe, the Middle East and Africa (EMEA).

After listening to the requirements of lecturers, the authors have maintained the same comprehensive coverage and structure of the original work but carefully threaded in new EMEA and wider global examples and theory throughout. A new running case on IKEA allows students to track their understanding throughout the course, while a new text-opening case study on managing in times of turbulence ensures learning is mapped directly against modern business challenges.


Table of Contents

PART 1: INTRODUCTION TO MANAGEMENT
1 Innovative management for turbulent times
2 The evolution of management thinking

PART 2: THE ENVIRONMENT OF MANAGEMENT
3 The environment and corporate culture
4 Managing in a global environment
5 Managing ethics & social responsibility
6 Managing small business start-ups

PART 3: PLANNING
7 Managerial planning and goal setting
8 Strategy formulation and implementation
9 Managerial decision making

PART 4: ORGANIZING
10 Designing adaptive organisations
11 Managing change and innovation
12 Managing human resources
13 Managing diversity

PART 5: LEADING
14 Dynamics of behaviour in organizations
15 Leadership
16 Motivating employees
17 Communication
18 Leading teams

PART 6: CONTROLLING
19 Managing quality and performance
20 Information technology and e-business
21 Operations and value chain management


856 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022