wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 139.60 132,62   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUILDING MARKETING PLAN A COMPLETE GUIDE


HO YIN WONG

wydawnictwo: BUSINESS EXPERT, 2011, wydanie I

cena netto: 139.60 Twoja cena  132,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

The book aims to provide a comprehensive, holistic and practical framework for readers who are interested or involved in developing a marketing plan so that they can appreciate various marketing concepts and put them together in an easy to read guide.

Demanding and savvy customers along with a turbulent marketing environment, require marketers to be highly sensitive to the environmental monitoring systems capable of identifying the latest marketing trends and opportunities and threats at an early stage. In response to these issues, the proposed manuscript covers the themes of planning, implementing and controlling marketing activities, which will provide guidance to marketers and non-marketer alike, in undertaking a marketing plan. The latest research findings in the marketing area are included.

This book is written for marketing students and it is the intention of the authors to make this manuscript as basic, straightforward and to the point as possible. Business practitioners will also find this book useful.


125 pages , Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022