wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

GROW BY FOCUSING ON WHAT MATTERS


URBANY J.E.

wydawnictwo: BUSINESS EXPERT, 2011, wydanie I

cena netto: 169.40 Twoja cena  160,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Growth and competitive advantage are about effective positioning.

Building effective positioning is challenging today for firms facing new and stronger competition, volatile and uncertain markets, and shifting customer desires and demands.

The 3-Circle model facilitates speed of understanding and action by focusing attention on the most critical strategy concepts in this uncertain environment.

Growth strategy emerges in the model from systematically addressing four key strategy directives in a deep and disciplined way:

1. define, build, and defend the unique value you create for customers;
2. correct, eliminate, or reveal value that is failing customers, which they're not aware of;
3. potentially neutralize the unique value created for customers by competitors;
4. explore and exploit new growth opportunities through deep understanding of customers' unmet needs.


234 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022