wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 146.30 138,99   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

STRATEGIC PLANNING


MAY G.

wydawnictwo: BUSINESS EXPERT, 2010, wydanie I

cena netto: 146.30 Twoja cena  138,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

This book explains how small-business owners and managers can use strategic planning to gain a competitive edge, earn higher profits, and increase personal satisfaction.

Here is the mantra for the small business person that is the theme of this book: Be focused, be different, and be better.

May provides simple models and practical illustrations to guide the small-business planning team through the basics of the strategic-planning process. With strategic planning, you can control your destiny and guide your business toward profitable achievement of your vision.


88 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022