wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 395.00 375,25   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ORGANISATION DESIGN


WORREN N.

wydawnictwo: PEARSON, 2012, wydanie I

cena netto: 395.00 Twoja cena  375,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Organization design is part of every manager and leader’s job: attempting to understand and improve how organizations function through creating or adjusting of roles, processes, and structures. In fact, most managers are faced with organization design challenges on an almost daily basis.

Managers constantly design and redesign individual roles, define new projects (including their structure and reporting relationships), and contemplate better ways to co-ordinate organizational processes with multiple internal stakeholders. Periodically they may also make more fundamental changes to business structures, or adapt and implement high-level designs developed by others.

This textbook introduces concepts and frameworks for designing complex organizations.

It starts by outlining some of the key concepts that serve as a foundation to understanding how the theory applies in practice. It also reviews the status of organisation design - as a field of research and as a practical discipline - both its achievements, and some of its challenges and limitations. It then discusses how the field can develop to ensure that it provides research-based and useful knowledge that contributes to enhancing the effectiveness of organizations.


Table of Contents

About the author
Publisher’s acknowledgements
Preface

Chapter 1 Why design matters
Chapter 2 Organisational complexity
Chapter 3 Managing the organisation design process
Chapter 4 Designing multidimensional organisations
Chapter 5 Designing sub-units
Chapter 6 Structuring vertical layers
Chapter 7 Configuring interfaces
Chapter 8 Rooting out complexity

Index


288 pages, Paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022