wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CORPORATE STRATEGY


LYNCH R

wydawnictwo: PH, 2006, wydanie IV

cena netto: 350.00 Twoja cena  332,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

A rich resource that guides students through the rational and emergent approaches to strategic management.   Thoroughly updated references and 27 brand new cases ensure that students will actively learn the core topics and how to apply them in practice.


Table of Contents

Part One  An Introduction to Corporate Strategy

1. Corporate Strategy

2. A Review of Theory and Practice

Part Two  Analysis of the Environment

3. Analysing the Environment  the basics

4. Analysing Markets and Competitors

5. Analysing Customers

Part Three  Analysis of Resources

6. Analysing Resources  The Basics

7. Analysing Human Resources

8. Analysing Financial Resources

9. Analysing Operational Resources

Part Four  The Purpose of the Organisation

10. Purpose Shaped by Vision, Leadership and Ethics

11. Purpose Emerging from Knowledge, Technology and Innovation

12. Purpose Delivered Through Corporate and Business Objectives

Part Five  Developing the Strategy

13. Developing Strategic Options  the Prescriptive Process

14. Strategy Evaluation and Development  the Prescriptive Process

15. Finding the Route Forward  Emergent and Prescriptive Approaches

16. Organisational Structure and Style and People Issues

Part Six  The Implementation Process

17. Resource Allocation, Strategic Planning and Control

18. Government, Public Sector and Not-for-Profit Strategies

19. International Expansion and Globalisation Strategy

20. Strategy Dynamics and Entrepreneurial Strategy

21. Managing Strategic Change

22. Building a Cohesive Corporate Strategy


Features
Balanced coverage of rational and emergent approaches to the subject provides a thorough view on the subject

Emphasis on practice throughout with features to help students apply theory into practice

Clear exploration of the key concepts ensures that students reflect whilst they learn.

Clear, logical structure guides students through this complex subject.

Fully supported by teaching resources to save lecturers time and help students learn.

Paperback
Dec 2005
864 pages 

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZARZĄDZANIE FIRMĄ USŁUG PROFESJONALNYCH
MAISTER D.H.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022