wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 98.00 93,10   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING IN PRACTICE CASE STUDIES DVD VOL.1


wydawnictwo: FT/PH, 2004, wydanie I

cena netto: 98.00 Twoja cena  93,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

In association with The Decision Group, based in the Netherlands, Marketing in Practice Case Studies gives instructors and students the opportunity to listen and see real-world marketing directors and learn about the decisions they make that impact their companies. By watching the interviews and studying accompanying documents, students are able to work their way through exercises that help them thoroughly understand the case studies.

Filled with lively interviews, additional company information, questions and weblinks, this DVD can be sold as a stand-alone or bundled with any marketing textbook.

Marketing In Practice Case Studies DVD includes the following companies:

Fruit-tella

Slow market growth and increasing competition are affecting this strong brand. Learn what options might be available: Brand Extensions, New Market Segments, or Optimising Distribution

Barcardi

How do you introduce a lifestyle product (Barcardi Breezer) with limited funds while overcoming ethical issues concerning underage drinking? Find out how to leverage the equity of the Barcardi brand and position the company to succeed.

Lancome

How do you increase market share with an old established brand? With increasing competition, new niches need to be found. Success depends on effective distribution, innovation and marketing communication.

DVD

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022