wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 6780.00 6441,00   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

GLOBAL COMPANIES IN THE TWENTIETH CENTURY 9 VOLUME SET


MCINTOSH M.

wydawnictwo: ROUTLEDGE, 2001, wydanie I

cena netto: 6780.00 Twoja cena  6441,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Global Companies in the Twentieth Century
Selected Archival Histories
Edited by: Malcolm McIntosh


Introduced by:
Malcolm McIntosh


Today the world is dominated by global brands. In tracking their development, this set offers a fascinating slant on the history of the world. Most of the companies included started as small, local businesses developing their domestic markets first before launching into new territories, while a few began life thinking about the links between nations.
These company histories, compiled exclusively from selections of key documents in their archives, are unique in charting the history of the twentieth century from the perspective of business, retail, mining, fuel, banking, the media and communications.
Profiles include the BBC, Levi Strauss & Co., Broken Hill Proprietary Company (mining), Barclays, BP Amoco, Rio Tinto, Cable and Wireless, Marks and Spencer and Royal Dutch Shell.
Using established sources, including company accounts, each set will have an introduction which places the company in the context of the late twentieth century, and examines key themes of contemporary management theory.
The case-studies emphasise:
How/why the company has survived
How the company has adapted to changing external circumstances
How the company has changed its organisational structure, global positioning and management

Contents:
Volume I: Barclays Bank
Volume II: BBC
Volume III: Broken Hill Proprietary Company
Volume IV: BP Amoco
Volume V: Cable and Wireless
Volume VI: Levi Strauss & Co.
Volume VII: Marks & Spencer
Volume VIII: Royal Dutch Shell
Volume IX: Rio Tinto
Volumes also available individually

3564 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022