wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

VISUAL CONSUMPTION


SCHROEDER J.

wydawnictwo: ROUTLEDGE, 2002, wydanie I

cena netto: 375.00 Twoja cena  356,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Visual Consumption

Jonathan E. Schroeder


No A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products advertised via images, and corporate image is critical for economic success. This book draws from art history, photography and visual studies to develop an interdisciplinary, image-based approach to understanding consumer behaviour.

Contents:
Introduction
1. A Visual Approach to Consumer Research
Part I: Consuming Representation
2. Visual Representation and the Market
3. Through the Lens: Reflections on Image Culture
Part II: Consumption Domains
4. Photography as a Way of Life
5. E-Commerce, Architecture, and Expression
6. Marketing Identity, Consuming Difference
7. The Fetish in Contemporary Visual Culture
Conclusion
8. Visual Consumption in an Attention Economy

208 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022