wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 335.00 318,25   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUSINESS INTELIGENCE. A MANAGERIAL APPROACH


TURBAN E. SHARDA R. ARONSON J.E. KONG D.

wydawnictwo: PEARSON, 2008, wydanie I

cena netto: 335.00 Twoja cena  318,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

For a course in Business Intelligence, or as a supplement for Introduction to MIS, Business Strategy, or MBA Technology Management As Business Intelligence (BI) evolves from an executive support tool to the primary system implemented in almost all medium and large companies, this is the only book that gives students the BI foundation needed to excel as a manager and decision maker in today's new world.

Readership: Professional & Vocational

264 pages, paperback

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022