wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BRAND GAP


NEUMEIER M.

wydawnictwo: PEARSON, 2005, wydanie II

cena netto: 110.00 Twoja cena  104,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

All the secrets to creating a brand identity that resonates across every aspect of a business - including its Web site and overall strategy!

With clients like Kodak, Sun, and Procter and Gamble, author Marty Neumeier is one of today's most well-known and respected authorities on the topic of branding.

Quick, easy approach and a wealth of case studies give readers a crash course in the difference between good and bad branding.

Tons of tips and real-world advice plus a new branding dictionary help readers turn brand strategy into brand design and execution.


Marty Neumeier is president of Neutron, a San Francisco firm that specializes in helping companies integrate their brands. He is also the author of A DICTIONARY OF BRAND, a simplified glossary that allows brand-builders to more easily collaborate across disciplines. 

Paperback, 208 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022