wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUILDING STRONG BRANDS


AAKER D.

wydawnictwo: FP, 2002, wydanie II

cena netto: 100.00 Twoja cena  95,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

As industries turn increasingly hostile, it is clear that strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In David Aakers groundbreaking book, Managing Brand Equity, managers discovered the value of a brand as a strategic asset and a company's primary source of competitive advantage. Now, in this compelling new work, Aaker uses real brand-building cases from The Body Shop, Kodak, Harley-Davidson, Smirnoff, McDonald's, and others to demonstrate how strong brands have been created and managed.

A common pitfall of brand strategists is to focus on brand attributes. Aaker shows how to break out of the box by considering emotional and self-expressive benefits and by introducing the brand-as-person, brand-as-organisation, and brand-as-symbol perspectives. Aaker also demonstrates how to manage the 'brand system'  the interweaving of many brands - to achieve clarity and synergy, to adapt to a changing environment, and to leverage brand assets into new markets and products.

As executives in a wide range of industries seek to prevent their products and services from becoming commodities, they are recommitting themselves to brands as a foundation of business strategy. This important book will be essential reading for the battle-ready.

Paperback
396 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022