|
SUKCES W BRANŻY FINANSOWEJ
KLYSCZ H. wydawnictwo: KLYSCZ, 2000, wydanie I cena netto: 49.00 Twoja cena 46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Najważniejszym zadaniem współpracownika w strukturze sprzedaży jest aranżowanie
rozmów, które doprowadzą do zawarcia umów.
W strukturach sprzedaży branży finansowej do rozmowy sprzedaży dochodzi dopiero
wtedy, gdy uprzednio ustalony zostanie z potencjalnym klientem termin spotkania
doradczego. Czy się to uda, zależy w dużej mierze od stopnia przekonania danego
współpracownika co do jakości własnej oferty.
Zdaniem autora, szczególnie początkujący w tej branży mają skłonności do
koncentracji na szybkiej i zbyt intensywnej nauce rozmowy sprzedaży, a zaniedbywania
koniecznych kroków poprzedzających rozmowę. Umiejętność ustalania terminów musi
zostać równie pieczołowicie przećwiczona, jak przeprowadzona później rozmowa
sprzedaży. W zadaniu tym pomaga niniejsza publikacja.
Program treningowy obejmuje między innymi:
- budowę siły przekonywania,
- ustalanie terminów,
- zdobywanie kontaktów z klientami (poprzez rekomendacje),
- zasady właściwego podejścia do NIE,
- użycie telefonu w ustalaniu terminów,
- elementy rozmowy ustalającej termin.
Zawarte w książce doświadczenia pomogły wielu współpracownikom szkolonym przez
autora tego programu treningowego w rozpoczęciu i awansowaniu w branży usług
finansowych. Nowym kolegom po fachu książka ta ma umożliwić powtarzanie takich
sukcesów! Także i doświadczeni profesjonaliści znajdą tu z pewnością wiele cennych
spostrzeżeń pomocnych w ich dalszej drodze zawodowej.
136 stron, A4, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PODSTAWY TEORETYCZNE KONCEPCJI CVP (KOSZT-WOLUMEN-ZYSK) MIELCAREK J.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|