wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.00 46,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SUKCES W BRANŻY FINANSOWEJ


KLYSCZ H.

wydawnictwo: KLYSCZ, 2000, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Najważniejszym zadaniem współpracownika w strukturze sprzedaży jest aranżowanie rozmów, które doprowadzą do zawarcia umów.

W strukturach sprzedaży branży finansowej do rozmowy sprzedaży dochodzi dopiero wtedy, gdy uprzednio ustalony zostanie z potencjalnym klientem termin spotkania doradczego. Czy się to uda, zależy w dużej mierze od stopnia przekonania danego współpracownika co do jakości własnej oferty.

Zdaniem autora, szczególnie początkujący w tej branży mają skłonności do koncentracji na szybkiej i zbyt intensywnej nauce rozmowy sprzedaży, a zaniedbywania koniecznych kroków poprzedzających rozmowę. Umiejętność ustalania terminów musi zostać równie pieczołowicie przećwiczona, jak przeprowadzona później rozmowa sprzedaży. W zadaniu tym pomaga niniejsza publikacja.

Program treningowy obejmuje między innymi:

- budowę siły przekonywania,

- ustalanie terminów,

- zdobywanie kontaktów z klientami (poprzez rekomendacje),

- zasady właściwego podejścia do NIE,

- użycie telefonu w ustalaniu terminów,

- elementy rozmowy ustalającej termin.

Zawarte w książce doświadczenia pomogły wielu współpracownikom szkolonym przez autora tego programu treningowego w rozpoczęciu i awansowaniu w branży usług finansowych. Nowym kolegom po fachu książka ta ma umożliwić powtarzanie takich sukcesów! Także i doświadczeni profesjonaliści znajdą tu z pewnością wiele cennych spostrzeżeń pomocnych w ich dalszej drodze zawodowej.


136 stron, A4, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- PODSTAWY TEORETYCZNE KONCEPCJI CVP (KOSZT-WOLUMEN-ZYSK)
MIELCAREK J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022