wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 60.00 57,00   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CONTROLLING DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ


NOWAK M.

wydawnictwo: PWE, 2007, wydanie I

cena netto: 60.00 Twoja cena  57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu.

Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych  obszarów wiedzy: marketingu i controllingu. Stworzony w ten sposób instrument - controlling działalności marketingowej - pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu.

Książkę można odbierać zarówno w kategoriach aplikacyjnych, jak i poznawczych. Z jednej strony zawiera walory poradnika dla praktyków gospodarczych i kadry kierowniczej przedsiębiorstw wspartego wieloma przykładami, z drugiej - stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim zarządzania, finansów i rachunkowości, marketingu i controllingu.


Spis treści:

Wstęp

1. Działalność marketingowa przedsiębiorstwa
Działalność marketingowa
Marketing a interesariusze przedsiębiorstwa
Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
Strategiczne zarządzanie marketingiem
Narzędzia marketingu

2. Controlling działalności marketingowej
w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ośrodki odpowiedzialności za marketing
Stanowisko controllera marketingowego
Wąskie gardła w controllingu działalności marketingowej
Controlling a audyt marketingu

3. Baza informacyjna controllingu działalności marketingowej
System informacji marketingowej
Sprawozdawczość jako baza informacyjna controllingu działalności marketingowej
Ewidencja księgowa jako źródło informacji dla controllingu
działalności marketingowej

4. Instrumenty controllingu działalności marketingowej
Budżetowanie kosztów działalności marketingowej
Budżetowanie kapitałowe w controllingu działalności marketingowej
Analiza SWOT w controllingu działalności marketingowej
Analiza ABC w controllingu działalności marketingowej
Klasyfikacja XYZ w controllingu działalności marketingowej
Analiza portfela produktów oraz ich cyklu życia
Analiza portfelowa interesariuszy w controllingu działalności marketingowej
Wskaźniki działalności marketingowej
Strategiczna karta wyników oraz karta wyników kapitału relacyjnego
Analiza sektora

Bibliografia

 


229 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022