wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NARZĘDZIA CONTROLLINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE


RED. SIERPIŃSKA M. KUSTRA A.

wydawnictwo: VIZJA PRESS&IT, 2007, wydanie I

cena netto: 40.50 Twoja cena  38,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Controlling jest nowoczesnym instrumentem zarządzania umożliwiającym podmiotom gospodarczym poprawę funkcjonowania w zmiennych warunkach otoczenia. Jest narzędziem wykorzystującym informacje płynące z systemu rachunkowości. Może obejmować różne szczeble zarządzania (strategiczny, operacyjny) oraz funkcje (badań i rozwoju, projektów, logistyki, produkcji, marketingu itp.).

Książka systematyzuje wiedzę dotyczącą controllingu funkcyjnego, a zaprezentowane w niej informacje ułatwiają wdrażanie i doskonalenie rozwiązań controllingowych w przedsiębiorstwach.


Spis treści

Wprowadzenie

Anna Chojnicka: System conrtollingu jako narzędzie zarządzania operacyjnego w przedsiębiorstwie

Paweł Młodkowski, Jacek Kałużny: Próba rozwiązania problemu niedopasowania systemów informacyjnych do wymagań controllingu w przedsiębiorstwie

Bogusław Niedbała: Beyond Budgeting - zarys koncepcji na tle krytyki tradycyjnego budżetowania 

Agnieszka Długosz: Planowanie kosztów w systemie controllingu

Leokadia Kubalańca: Zasady rozliczania kosztów eksploatacji budynków administracyjno-gospodarczych na działalności w energetyce

Sebastian Susmarski: Zasady wyceny procedur medycznych w systemie controllingu samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej

Bogusław Matuszek: Statystyczno-ekonometryczne metody prognozowania przychodów

Małgorzata Sztorc: Wykorzystanie promocji i reklamy w controllingu działalności marketingowej w przedsiębiorstwie usługowym - hotelu 

Justyna Beksińska: Struktura portfela odbiorców w małym i średnim przedsiębiorstwie

Dorota Mikołajczyk: Podejście procesowe w zarządzaniu konfliktem w kanałach dystrybucji na rynku AGD w Polsce

Marzena Godlewska: Strategiczna karta wyników jako narzędzie planowania rozwoju zasobów ludzkich

Anna Łysy: Ocena kwalifikacji pracowników jako element controllingu personalnego

Agata Sierpińska, Wojciech Strama: Premie jako element systemu motywacyjnego w controllingu

Mariusz Włodarz: Systemy motywacyjne controllingu w przedsiębiorstwie

Elżbieta Weiss, Agnieszka Pawlak-Wolanin: Controlling jako narzędzie doskonalenia procesów zarządzania ochroną środowiska w jednostce samorządu lokalnego 

Aleksandra Zygmunt: Zastosowanie wybranych narzędzi controllingu finansowego w procesie kształtowania struktury kapitału przedsiębiorstwa 

Justyna Zygmunt: Aplikacyjność rachunku przepływów pieniężnych w controllingu inwestycji

Arkadiusz Kustra, Maria Sierpińska: Raporty controllingowe jako źródło informacji menedżerskiej

Tomasz Łatka: Raportowanie wyników w spółce ABC Manufacturing 

Elżbieta Weiss: Niepewność i ryzyko w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw

Jerzy Szczerba: Elementy ryzyka w controllingu strategicznym na przykładzie spółki dystrybucyjnej


289 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022