wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 53.90 51,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KRYTERIA WYBORU BANKU PREFEROWANE PRZEZ WŁAŚCICIELI MIKRO I MAŁYCH


SOLOMA A. / PRZEDSIĘBIORSTW NA WARMII I MAZURACH

wydawnictwo: TNOIK TORUŃ, 2010, wydanie I

cena netto: 53.90 Twoja cena  51,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sektor bankowy to ogromny obszar gospodarki. Globalizacja, wzrost poziomu a przede wszystkim zróżnicowanie dochodów zarówno ludności, jak i podmiotów gospodarczych powodują, że banki zmieniają swoje działania. Kryzys finansowy na świecie pogłebił zainteresowanie problematyką wyboru banku przez włascicieli mikro i małych przedsiebiorstw.


Opracowanie składa się z ośmiu rozdziałów.


I. Wprowadzenie.
II.Problematyka, metoda badań i społeczno-demograficzna charakterystyka respondentów.
III.Sponsoring bankowy w ocenie badanej zbiorowości.
IV. Cechy dyrektora jako kryterium wyboru banku przez niego kierowanego.
V. Cechy banku zapewniające bezpieczeństwo klientom w odbiorze badanej zbiorowości.
VI. Parametry banku ułatwiające klientom dostęp do jego usług.
VII. Rodzaj kapitału większościowego, źródła i miejsce jego lokowania jako kryterium wyboru banku przez badaną zbiorowość.
VIII. Bankowe produkty/usługi jako kryteria wyboru banku.


1.WPROWADZENIE

2.PROBLEMATYKA, METODA BADAŃ I SPOŁECZNODEMOGRAFICZNA CHARAKTERYSTYKA RESPONDENTÓW
Zarys problematyki badawczej
Metoda badań
Cechy społeczno-demograficzne respondentów
Związki pomiędzy poszczególnymi cechami społeczno-demograficznymi respondentów
Charakterystyka firm prowadzonych przez respondentów
Związki pomiędzy niektórymi cechami społeczno-demograficznymi
respondentów a parametrami prowadzonych przez nich firm

3.SPONSORING BANKOWY W OCENIE BADANEJ ZBIOROWOŚCI
Sponsoring - "koszt czy inwestycja"?
Sponsoring bankowy
Kłopoty z mierzeniem sponsoringowych wartości niematerialnych
Wyniki badań własnych
Sponsoring kontekście zróżnicowania społeczno-demograficznego respondentów
Niektóre parametry firmy a znaczenie przywiązywane do sposobu wydatkowania przez bank części swego zysku w formie sponsoringu
Tytułem rekapitulacji

4.CECHY DYREKTORA JAKO KRYTERIUM WYBORU BANKU PRZEZ NIEGO KIEROWANEGO
Dyrektor i przypisywane mu zadania
Cechy dyrektora banku akceptowane przez badaną zbiorowość
Cechy społeczno-demograficzne a preferowany wizerunek dyrektora banku
Wpływ parametrów prowadzonych przez respondentów firm na
preferowany przez nich wizerunek dyrektora banku
Reasumpcja ustaleń

5. CECHY BANKU ZAPEWNIAJĄCE BEZPIECZEŃSTWO KLIENTOM W ODBIORZE BADANEJ ZBIOROWOŚCI
Bezpieczeństwo banku
W kręgu miar wybranych aspektów bezpieczeństwa banków
Wyniki badań i próba ich interpretacji
Próba uogólnień i wniosków

6.PARAMETRY BANKU UŁATWIAJĄCE KLIENTOM DOSTĘP DO JEGO USŁUG
Wieloznaczność i relatywizm pojęcia "dostępność"
Racjonalność i irracjonalność decyzji finansowych w nurcie ekonomii behavioralnej
Dostępność mierzona kryteriami przyjętymi w referowanych tu badaniach własnych
Wyniki badań i niektóre warianty ich interpretacji
Próba reasumpcji i konkluzji bardziej ogólnych

7.RODZAJ KAPITAŁU WIĘKSZOŚCIOWEGO, ŹRÓDŁA I MIEJSCE JEGO LOKOWANIA JAKO KRYTERIUM WYBORU BANKU PRZEZ BADANĄ ZBIOROWOŚĆ
Kapitał i jego rodzaje
Problem polskiego i niepolskiego kapitału banku jako kryterium dyferencjacji zaufania respondentów do tej instytucji
Źródła zysku osiąganego przez bank
Miejsce lokowania zysku
Próba podsumowania rezultatów badań jako przesłanek do wniosków ogólniejszych

8.BANKOWE PRODUKTY/USŁUGI JAKO KRYTERIA WYBORU BANKU
Kredyt konsumpcyjny a inwestycyjny
Rodzaje kredytów udzielanych przez bank jako wzgląd brany pod uwagę przy jego wyborze
Właściciele małych i dużych firm jako klienci banków
Typ klientów, którzy za sprawą osób im bliskich decydują się korzystać z usług danego banku
Wnioski i refleksje uogólniające


238 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- WSPÓŁCZESNE DYLEMATY MARKETINGU BANKOWEGO W POLSCE
GRZEGORCZYK W. KRAWIEC W. SIBIŃSKA A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022