wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WYCENA I KSZTAŁTOWANIE WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA


JAKI A.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2008, wydanie IV

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce w zarysie przedstawiono zagadnienia związane z wyceną przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem warstwy teoretyczno-metodycznej podjętej problematyki.

Ukazano uregulowania formalnoprawne dotyczące wyceny przedsiębiorstw oraz przesłanki i procedury wyceny, a także omówiono stosowane w praktyce metody wyceny przedsiębiorstwa. Z uwagi na szybki rozwój koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa (value based management) oraz na przeobrażania, jakim w związku z tym podlegają systemy oceny efektywności przedsiębiorstw, w publikacji scharakteryzowano także istotę, narzędzia oraz znaczenie pomiaru i oceny procesów kształtowania wartości przedsiębiorstwa.

Szczegółowo przedstawiono następujące zagadnienia:

- specyfika wyceny przedsiębiorstwa jako dobra gospodarczego
- uwarunkowania prowadzenia wyceny przedsiębiorstw
- charakterystyka majątkowych, dochodowych i mieszanych metod wyceny
- przesłanki i wyznaczniki kształtowania wartości przedsiębiorstw.

Publikacja zainteresuje przede wszystkim studentów i wykładowców uczelni ekonomicznych, wycena przedsiębiorstw jest już bowiem od dłuższego czasu tematem wykładów, ćwiczeń i seminariów. Zakres przedmiotowy niniejszej książki jest dostosowany do obowiązującego programu nauczania dla polskich uczelniach ekonomicznych.


Spis treści:

O autorze
Wstęp

1. Przedsiębiorstwo jako obiekt wyceny
Restrukturyzacja procesów gospodarczych a wycena przedsiębiorstw w Polsce
Kapitał jako źródło wartości przedsiębiorstwa
Wartość jako kategoria ekonomiczna a przedsiębiorstwo
Wartość w strukturze celów przedsiębiorstwa
Zakresy wyceny przedsiębiorstwa i determinanty jego wartości

2. Uwarunkowania i elementy wyceny przedsiębiorstwa
Pomiar wartości jako podstawa wyceny przedsiębiorstwa
Przesłanki i funkcje wyceny przedsiębiorstwa
Formalnoprawne uregulowania wyceny przedsiębiorstwa
Procedura wyceny przedsiębiorstwa
Uwzględnianie zmiany wartości kapitału w czasie w wycenie przedsiębiorstwa

3. Metody wyceny przedsiębiorstw
Systematyka metod wyceny przedsiębiorstw
Metody majątkowe w procesie wyceny przedsiębiorstwa
Dochodowa wycena przedsiębiorstwa - przedsiębiorstwo jako forma inwestycji
Wartość reputacji w mieszanych metodach wyceny przedsiębiorstwa
Syntetyczne ujęcie metod wyceny - rachunek pomiaru i oceny wartości przedsiębiorstwa

4. Kształtowanie wartości przedsiębiorstwa
Globalne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw
Ewolucja typów własności a kontrola właścicielska w przedsiębiorstwie
Kształtowanie wartości w procesie pomiaru i oceny efektywności przedsiębiorstwa
Determinanty kreowania wartości przedsiębiorstwa
Kreowanie wartości w ocenie efektywności restrukturyzacji przedsiębiorstwa
Kreowanie wartości jako podstawa motywowania w przedsiębiorstwie

Zakończenie
Literatura
Wybrane akty prawne
Indeks


199 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022