wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 63.00 59,85   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ROLE I UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKIE. SEKRETY SUKCESU I KARIERY


PENC J.

wydawnictwo: DIFIN, 2005, wydanie I

cena netto: 63.00 Twoja cena  59,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Role i umiejętności menedżerskie jest pozycją traktującą o skutecznych liderach w skutecznym działaniu, o tym, jacy powinni być menedżerowie, jakie wypełniają funkcje i w jaki sposób, jak postępują, a jak powinni postępować jako ludzie czynu, którym powierza się majątek narodowy oraz los innych ludzi i oczekuje się, że będą odpowiedzialnie używać swej władzy.

Wyzwania przyszłości i procesy integracji tworzą nowy paradygmat zarządzania, który zmienia zasadniczo status i obowiązki menedżera. Menedżerowie muszą stawać się liderami, którzy wiedzą czego chcą, dlaczego tego chcą i jak można to osiągnąć, a także potrańą przekonać innych do własnych wizji, by zapewnić sobie ich współpracę i wsparcie. Muszą więc sięgać po nowe wartości i instrumenty, zmieniać styl funkcjonowania swych organizacji, aby sprostać zadaniom stawianym przez nowe cele wynikające z potrzeb humanizacji biznesu. To zaś wymaga nowego nastawienia umysłu, nowego spojrzenia i percepcji, tworzenia i wdrażania nowatorskich koncepcji i rozwiązań. Praktycznych wskazówek i sugestii może im dostarczyć w tym zakresie nauka. Wiele z nich zawiera niniejsza książka.


Józef Penc - profesor zwyczajny Politechniki Łódzkiej i Wyższej Szkoły Studiów Międzynarodowych w Łodzi, członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN. Jego zainteresowania naukowo-badawcze obejmują takie dziedziny jak: zarządzanie (w tym strategiczne i międzynarodowe), marketing, innowatyka, ekonomika pracy, ergonomia i ekologia. Z tego zakresu prowadzi wykłady dla studentów i kadry kierowniczej przemysłu i oświaty. Jest autorem ok. 500 artykułów i 27 książek, w których podejmuje problemy skutecznego zarządzania i społecznie odpowiedzialnych zachowań przedsiębiorstw, które generują nowe role i umiejętności menedżerskie bardziej odpowiadające potrzebom integracji i wyzwaniom przyszłości.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1. NOWOCZESNA ORGANIZACJA I JEJ ATRYBUTY
Organizacje i ich zachowania w otoczeniu
Tworzenie organizacji opartej na wiedzy
Projektowanie i doskonalenie struktury organizacyjnej
Doskonalenie organizacji procesów i operacji

Rozdział 2. MENEDŻEROWIE W NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI
Menedżer i jego funkcje w organizacji
Władza menedżerska i sposoby jej sprawowania

Rozdział 3. UMIEJĘTNOŚCI PODEJMOWANIA TRAFNYCH DECYZJI
Decydowanie jako sztuka rozwiązywania problemów w organizacji
Rola informacji w podejmowaniu decyzji
Rola grupy w podejmowaniu decyzji

Rozdział 4. UMIEJĘTNOŚCI TWORZENIA PRZYSZŁOśCI FIRMY
Perspektywiczne myślenie i działanie
Tworzenie systemu troski o klienta

Rozdział 5 UMIEJĘTNOśCI WSPÓŁDZIAŁANIA Z LUDŹMI
Zachowanie ludzi w organizacji
Więzi i grupy w organizacji
Skuteczne kierowanie pracownikami

Rozdział 6 UMIEJĘTNOśCI DOSKONALENIA KULTURY, WIZERUNKU I REPUTACJI FIRMY
Tworzenie kultury odpowiadającej strategii
Doskonalenie wizerunku i reputacji firmy

Rozdział 7 SAMODOSKONALENIE MENEDŻERA I KREOWANIE KARIERY
Rozwój umiejętności, doskonalenie siebie i organizacji pracy
Planowanie i realizacja osobistego planu kariery

Zakończenie
Spis tabel
Spis rysunków


336 stron, oprawa kartonowa foliowana

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022