wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

6 NAWYKÓW SKUTECZNEGO SZEFA


KOHN S.E. O'CONNELL V.D.

wydawnictwo: ONE PRESS HELION, 2006, wydanie I

cena netto: 49.10 Twoja cena  46,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy Twoi podwładni potrzebują jeszcze lepszego szefa?

  • Jakie umiejętności menedżerów są najbardziej cenione?
  • Jak dostosowywać nagrody i nagany do typów osobowości pracowników?
  • Jak wykrywać i neutralizować źródła konfliktów w organizacji?

Efekty złego przywództwa są widoczne w wielu organizacjach. Nietrudno je wymienić. Najlepsi ludzie odchodzący z firmy. Przewaga indywidualnych działań nad pracą zespołową. Procedury utrudniające wykonywanie obowiązków. Obraźliwe plotki pod adresem przełożonych. Powstawanie wąskich grup wzajemnej adoracji. Klimat intryg i wzajemnych oskarżeń. Konflikty biorące górę nad rozsądną strategią rozwoju.

Takie organizacje prędzej czy później słabną i upadają. Oto, co się dzieje, gdy menedżerowie zaniedbują tak zwaną "miękką" stronę zarządzania. Podejmij środki zapobiegawcze, zanim zaczniesz zauważać podobne objawy słabości w swojej firmie i własnym zespole.

  • Wychwytuj sygnały ostrzegające o złych relacjach przełożony - podwładny.
  • Przetestuj swoje umiejętności w zakresie samokontroli i zdolność do obiektywnej oceny sytuacji.
  • Naprawiaj charaktery ludzi trudnych we współpracy.
  • Rozwijaj inteligencję emocjonalną - intuicję lidera.
  • Buduj relacje wzajemności; przejdź od podejrzliwego nadzoru do zaufania.
  • Znajdź kompromis pomiędzy autokratycznym i demokratycznym stylem zarządzania.

Poszerz swoje zdolności menedżerskie. Zostań budowniczym relacji międzyludzkich!


Spis treści

Przedmowa

Wstęp

Rozdział 1. Prawdziwa strategia zarządzania ludźmi

Rozdział 2. Znaki ostrzegawcze - sygnały problemów z zarządzaniem ludźmi

Rozdział 3. 6 nawyków skutecznego szefa

Rozdział 4. Nawyk nr 1 - rozwój samoświadomości

Rozdział 5. Nawyk nr 2 - praktykowanie empatii

Rozdział 6. Nawyk nr 3 - przestrzeganie "złotych zasad"

Rozdział 7. Nawyk nr 4 - utrzymywanie odpowiednich granic

Rozdział 8. Nawyk nr 5 - umiejętne krytykowanie

Rozdział 9. Nawyk nr 6 - dostosowywanie się do różnych typów osobowości

EPILOG. Koniec i prawdopodobnie początek

Słowniczek

Skorowidz

O autorach

206 stron, A5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ASERTYWNOŚĆ MENEDŻERA
KRÓL-FIJEWSKA M. FIJEWSKI P.

- 360 STOPNI. SYSTEM OCEN PRACOWNICZYCH
LEPSINGER R. LUCIA A.D.

- LEASING W PRZEDSIĘBIORSTWIE/ LEASING IN ENTERPRISES
GRZYWACZ J. BURŻACKA-MAJCHER M.

- SZTUKA PREZENTACJI WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
BLEIN B.

- MYŚLENIE LATERALNE. IDEE NA PRZEKÓR SCHEMATOM
EDWARD DE BONO

- EFEKTYWNA KOMUNIKACJA. HARVARD BUSINESS REVIEW
PRACA ZBIOROWA

- COACHING TEORIA PRAKTYKA STUDIA PRZYPADKÓW
RED. SIDOR-RZĄDKOWSKA M.

- 8 NAWYK. OD EFEKTYWNOŚCI DO WIELKOŚCI I ODKRYCIA WŁASNEGO GŁOSU
COVEY S.R.

- JAK TO POWIEDZIEĆ? ROZMOWA JAKO DROGA DO SUKCESU ZAWODOWEGO I TOWARZ.
ROANE S.

- BEZBŁĘDNE ZARZĄDZANIE. KONIEC Z SYNDROMEM SKAZANEGO NA PORAŻKĘ
MANZONI J.F. BARSOUX J.L.

- 365 SPOSOBÓW NA CODZIENNE MOTYWOWANIE I NAGRADZANIE PRACOWNIKÓW
PODMOROFF D.

- METODY TQM W ZARZĄDZANIU FIRMĄ PRAKTYCZNE PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ
ĆWIKLICKI M. OBORA H.

- DOSKONAŁA PREZENTACJA. SZTUKA SKUTECZNEGO PRZEKAZU
SADOWSKI M.P.

- BUDOWANIE ZESPOŁÓW.MATERIAŁY SZKOLENIOWE-ĆWICZENIA,FORMULARZE,WSKAZÓWK
KOSSOWSKA M. SOŁTYSIŃSKA I.

- 6 NAWYKÓW WYDAJNEGO ZESPOŁU
KOHN S.E. O'CONNELL V.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022