wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.70 58,62   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

360 STOPNI. SYSTEM OCEN PRACOWNICZYCH


LEPSINGER R. LUCIA A.D.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I

cena netto: 61.70 Twoja cena  58,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

360 stopni. System ocen pracowniczych

Sprawny HR kontra odpływ pracowników

System, który zrewolucjonizował zarządzanie zasobami ludzkimi

  • Wypróbowane sposoby poprawiania efektywności pracowników
  • Pomoc specjalistów podczas identyfikacji wzorców zachowań
  • Trafny wybór metody przeprowadzania oceny (wywiad czy kwestionariusz, własny czy wtórny?)
  • Najefektywniejsze strategie zarządzania procesem oceny

Sprawne i efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi staje się koniecznością w rzeczywistości wolnorynkowej. Książka "360 stopni. System ocen pracowniczych" wskazuje nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Powinni się z nimi zapoznać wszyscy specjaliści ds. HR, a także ambitni menedżerowie ceniący ludzki potencjał. Model 360 stopni to nowoczesna metoda pozyskiwania informacji o kompetencjach oraz możliwościach rozwoju zatrudnionych pracowników. Jej podstawą jest samoocena, a także opinie wystawiane przez współpracowników, przełożonego, podwładnych czy klientów wewnętrznych. Opinie te są dostępne dla pracownika.

System, o którym mówi się, że zmienia nie tylko karierę, ale i całe życie, z sukcesami działa już w wielu światowych korporacjach. Teraz wkracza również do polskich przedsiębiorstw. Niniejszy podręcznik zawiera wszelkie informacje niezbędne do wdrożenia oraz efektywnego działania procesu wieloźródłowej oceny pracowniczej, w tym:

  • przykłady zastosowań metody w celu rozwiązania problemów organizacyjnych,
  • możliwości przystosowania systemu do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa,
  • wybór sprawdzonych narzędzi poprawiających efektywność pracowników,
  • potencjalne pułapki i możliwości ich uniknięcia,
  • drogi przeprowadzania trwałych zmian,
  • sposoby udoskonalania systemów zarządzania efektywnością ludzkich działań.

Spis treści

Wstęp

Noty o autorach

Część I Przygotowanie do użycia systemu ocen 360 stopni

1. ABC systemu ocen 360 stopni

2. Zastosowania systemu ocen 360 stopni - narzędzie zmiany strategicznej

3. Najważniejsza decyzja, jaką podejmiesz - wybór metody przeprowadzenia oceny

4. Wykorzystanie wywiadów kwestionariuszowych dla wzbogacenia oceny 360 stopni

5. Zdobywanie zwolenników - przekonanie innych członków organizacji do Twoich pomysłów

Część II Wdrażanie systemu ocen 360 stopni

6. Przeprowadzanie oceny - wskazówki do zarządzania procesem przeprowadzania ocen 360 stopni

7. Stawanie przed lustrem - prezentowanie oceny

8. Przeprowadzanie trwałych zmian - kolejne czynności

9. Udoskonalanie systemów zarządzania efektywnością pracowniczą

A Przykłady zastosowania systemu ocen 360 stopni

B Jak wybierać kwestionariusz badawczy?

C Przykładowe arkusze robocze do analizy i interpretacji oceny 360 stopni

D Graficzna prezentacja zarządzania procesem oceny 360 stopni

Skorowidz

335 stron, A5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022