wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY Z WYBORU


LEARY-JOYCE J.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2013, wydanie I

cena netto: 77.60 Twoja cena  73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wizerunek pracodawcy z wyboru nie jest tylko najnowszą modą lansowaną przez specjalistów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi. Przyjęty w organizacjach styl zarządzania ma przecież bezpośredni wpływ na ich efektywność. Jeżeli pracodawca stworzy doskonałe środowisko pracy, będą chcieli znaleźć u niego zatrudnienie wyjątkowi ludzie, a jego pracownicy dadzą z siebie wszystko, aby jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki.

Jak stać się pracodawcą z wyboru?

Najbardziej wiarygodne informacje na ten temat można uzyskać od firm, które znalazły się na liście 100 najlepszych brytyjskich pracodawców, publikowanej przez tygodnik "Sunday Times'. Asda, Microsoft, Timpson i Bromford Housing Association to tylko niektóre z nich. Działają w różnych branżach, ale łączy je jedno: stworzyły środowisko pracy, w którym pracownicy czują się doceniani i szanowani oraz mają silne poczucie przynależności do firmy. Judith Leary-Joyce rozmawiała z przywódcami, kierownikami i pracownikami tych organizacji, by poznać tajemnicę ich sukcesu.

Książka z pewnością zainteresuje każdego, kto pragnie, aby jego firma zyskała opinię najchętniej wybieranego pracodawcy, zamierza dokonać oceny poziomu zaangażowania pracowników, a następnie stworzyć taką atmosferę, która będzie przyciągała wyjątkowych ludzi gotowych osiągać w pracy ponadprzeciętne wyniki.


Judith Leary-Joyce - specjalista w zakresie zarządzania i przywództwa, prezes Great Companies Consulting, członek zarządu Servant Leadership Centre for the UK. Realizuje projekty mające na celu budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru, pozytywne postrzeganie firm na rynku pracy.


Spis treści

O autorce
Podziękowania
Przedmowa

Rozdział 1. Argumenty za budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru z perspektywy wyniku finansowego firmy
Fakty
Więcej faktów
Podsumowanie

Rozdział 2. Jak korzystać z tej książki
Podstawowe założenia
Rozwijanie odpowiedniego podejścia
Rozwijanie własnego sposobu myślenia
Kolejne kroki

Rozdział 3. Konsekwencja w działaniu: jak postępować, by czyny były zgodne z deklaracjami
Znaczenie przestrzegania zasad
Intencje będące podłożem podstawowych zasad
Podsumowanie

Rozdział 4. Przywództwo
Jakimi cechami charakteryzuje się przywódca
Znaczenie przywództwa służebnego
Czym w istocie zajmują się wielcy przywódcy
Podsumowanie

Rozdział 5. Komunikacja jako sposób na zaangażowanie współpracowników
Co to jest komunikacja
Upowszechnianie wizji
Szczerość
Kreatywność
Podsumowanie

Rozdział 6. Zarządzanie jako życiodajna siła kultury nadzwyczajnej firmy
Poznawanie współpracowników
Zarządzanie błędami
Właściwa osoba na właściwym stanowisku pracy
Praca zespołowa
Rola hierarchii
Podsumowanie

Rozdział 7. Rekrutacja pod kątem postaw i wprowadzanie do organizacji pod kątem jej kultury
Co mają przynieść poszukiwania
Proces wprowadzania nowo zatrudnionych osób do organizacji
Podsumowanie

Rozdział 8. Przyjmowanie odpowiedzialności
Dlaczego odpowiedzialność ma tak duże znaczenie
Rozwój osobisty w firmie o nadzwyczajnej kulturze
Jak rozwijać ludzi
Korzyści z dostarczania ludziom wyzwań zawodowych
Pomiary i ocena
Podsumowanie

Rozdział 9. Budowanie poczucia przynależności
Poczucie przynależności grupowej w miejscu pracy
Jak kształtować poczucie przynależności
Czerpanie przyjemności z pracy stałym elementem każdego dnia roboczego
Relacje z dostawcami
Rodzina nadzwyczajnych firm
Podsumowanie

Rozdział 10. Służba 360 stopni
Znaczenie służby 360 stopni
Wzajemna troska współpracowników o siebie
Służba na rzecz społeczności
Służba na rzecz klientów
Podsumowanie

Rozdział 11. Skuteczne przekonywanie: skłanianie ludzi do zaangażowania się w życie organizacji
Rozmowy z kierownictwem wyższego szczebla zarządzania
Przedstawiciele działu personalnego w roli inicjatorów wprowadzania kultury nadzwyczajnej firmy w organizacji
Uzyskiwanie masy krytycznej poprzez wywieranie wpływu na innych współpracowników
Praca z członkami własnego zespołu
Samodzielne dążenie do wprowadzenia zmian
Podsumowanie

Indeks

243 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022