wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.20 56,24   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI OPARTE NA KOMPETENCJACH


DUBOIS D.D. ROTHWELL W.J.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2008, wydanie I

cena netto: 59.20 Twoja cena  56,24 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Od tradycyjnego działu kadr do współczesnego HR

  • Metody pomiaru kompetencji
  • System wynagradzania oparty na kompetencjach
  • Wyniki badań: skuteczność modeli kompetencyjnych w firmach w USA

Czym tradycyjny dział kadr różni się od współczesnego działu HR?

Dział HR nie izoluje się od reszty organizacji, ale pomaga jej we wszystkim, co wiąże się z zarządzaniem pracą ludzi. Podsuwa rekrutów tak dobrych, że kierownicy w całej firmie pytają: "Skąd oni ich biorą?". Regularnie mierzy efektywność i wydajność pracowników. Proponuje lepsze zasady premiowania. Informuje kierowników liniowych o tym, że ich podwładni są przeciążeni. Projektuje szkolenia szyte na miarę. I pomaga pracownikom odkrywać ich mocne i słabe strony. Oto korzyści, jakie daje organizacji kompetencyjny model zarządzania kadrami i oparty na nim dział HR.

Niezależnie od tego, czy jesteś w dziale kadr kierownikiem czy specjalistą, poznaj metody i techniki HR stosowane w organizacjach na całym świecie, wsparte wnioskami teoretyków i potwierdzone wynikami sondaży przeprowadzonych w USA:

  • znajdowanie i wspieranie pracowników godnych naśladowania,
  • określanie wymiernych rezultatów, jakie daje firmie sprawny dział HR,
  • metoda oceny kompetencji dla danego stanowiska (JCAM),
  • metoda menu kompetencji,
  • określanie kompetencji drogą wywiadu zogniskowanego,
  • przygotowanie ścieżki kariery w organizacji.

Spis treści

Przedmowa

Część I Nowe spojrzenie

Rozdział 1. Dlaczego nie wystarczy skoncentrować się na stanowisku
Rozdział 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach - przegląd praktyk

Część II Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach

Rozdział 3. Potrzeba zastosowania metod zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach
Rozdział 4. Planowanie działań z zakresu HR oparte na kompetencjach
Rozdział 5. Rekrutacja i selekcja pracowników oparte na kompetencjach
Rozdział 6. Szkolenie pracowników oparte na kompetencjach
Rozdział 7. Zarządzanie wynikami pracy oparte na kompetencjach
Rozdział 8. Nagradzanie pracowników oparte na kompetencjach
Rozdział 9. Rozwój pracownika oparty na kompetencjach

Część III Tworzenie systemu zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach

Rozdział 10. Przeniesienie do zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach
Rozdział 11. Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach - spojrzenie w przyszłość

Dodatki

A Najczęściej zadawane pytania dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach
B Dalsze rozważania na temat rozwoju pracowników
C Przykłady metod oceny rozwoju osobistego
D Zarządzanie rozwojem pracowników i procesem sukcesji

Skorowidz

345 stron, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022