wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

6 NAWYKÓW WYDAJNEGO ZESPOŁU


KOHN S.E. O'CONNELL V.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2008, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak stworzyć stabilny, trwały i efektywny zespół?
Jak rozwijać synergię i minimalizować dysonans?
Jakie nawyki rozwijać, a jakie stanowczo tłumić?
Jak działa zespół marzeń?

Grupa idealnie dopasowana. Zostań budowniczym relacji międzyludzkich!

Zdefiniuj zestaw umiejętności potrzebnych zespołowi.
Znajdź osoby, które posiadają wszelkie niezbędne cechy.
Stawiaj na poszerzanie horyzontów i myślenie lateralne.
Zadbaj, by styl pracy lidera był dopasowany do grupy.
Pamiętaj o odpowiednich treningach i potrzebnych szkoleniach.
Obserwuj profesjonalny oraz emocjonalny rozwój zespołu.

Planowanie i realizacja projektów dla klientów, opracowywanie strategii, doskonalenie systemów, podejmowanie decyzji operacyjnych… to zadania, do których nowoczesne organizacje wykorzystują pracę zespołów. Co jednak sprawia, że ten system sprawdza się w praktyce? Zespół jest niczym mała orkiestra. Jego członkowie muszą posiadać indywidualne, choć uzupełniające się umiejętności. Nad całością powinien zaś panować zdolny dyrygent. Tak powstaje wspaniały koncert oraz doskonale przeprowadzony projekt.

Dobrze dobrana i zgrana grupa nie powstaje z przypadku, ale w drodze drobiazgowej analizy kompetencji i osobowości. Wspólna świadoma współpraca, wzmacnianie więzi i wprowadzanie w życie pozytywnych nawyków stanowią o jej sile i trwałości. Autorzy książki skupiają się na sześciu takich nawykach, proponując prosty i praktyczny model, sprawdzający się w organizacji każdej wielkości.


Spis treści

Przedmowa
Od autorów

Część I
Wstęp
Rozdział 1. Rezonans w zespole
Rozdział 2. Definicja zespołu i jego skuteczności
Rozdział 3. Rozwój zespołu
Rozdział 4. 6 nawyków skutecznego zespołu

Część II
Rozdział 5. Nawyk nr 1. Wzmacnianie emocjonalnej gotowości do polepszania stosunków w zespole
Rozdział 6. Nawyk nr 2. Poszerzanie samoświadomości zespołu
Rozdział 7. Nawyk nr 3. Ćwiczenie empatii i okazywania szacunku
Rozdział 8. Nawyk nr 4. Tworzenie i regulowanie norm zespołowych
Rozdział 9. Nawyk nr 5. Myślenie lateralne
Rozdział 10. Nawyk nr 6. Powierzenie członkom zespołu adekwatnych ról

Posłowie
Dodatek A: Ankieta mająca na celu samoocenę zespołu
Dodatek B: Ćwiczenie umiejętności werbalizowania emocji
Bibliografia
Skorowidz
O autorach

210 stron, A5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- 6 NAWYKÓW SKUTECZNEGO SZEFA
KOHN S.E. O'CONNELL V.D.

- ASERTYWNOŚĆ MENEDŻERA
KRÓL-FIJEWSKA M. FIJEWSKI P.

- NIE TYLKO ZESPÓŁ
BELBIN M.

- CEL I. DOSKONAŁOŚĆ W PRODUKCJI
GOLDRATT E.M. COX J.

- CEL II. TO NIE PRZYPADEK
GOLDRATT E.M.

- METODY TQM W ZARZĄDZANIU FIRMĄ PRAKTYCZNE PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ
ĆWIKLICKI M. OBORA H.

- DOSKONAŁA PREZENTACJA. SZTUKA SKUTECZNEGO PRZEKAZU
SADOWSKI M.P.

- BUDOWANIE ZESPOŁÓW.MATERIAŁY SZKOLENIOWE-ĆWICZENIA,FORMULARZE,WSKAZÓWK
KOSSOWSKA M. SOŁTYSIŃSKA I.

- KIEROWANIE ZESPOŁAMI
DOMMELLON A. HARVARD BUSINESS SCHOOL

- 100 NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK BIZNESOWYCH POZNAJ NIEZBĘDNY KANON
COVERT J. SATTERSTEN T.

- SZTUKA PREZENTACJI WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
BLEIN B.

- EFEKTYWNA KOMUNIKACJA. HARVARD BUSINESS REVIEW
PRACA ZBIOROWA

- COACHING TEORIA PRAKTYKA STUDIA PRZYPADKÓW
RED. SIDOR-RZĄDKOWSKA M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021