Głębokie przemyślenia oparte na osobistym doświadczeniu autora – odarte z
ideologii konkretne analizy i studia przypadku – wreszcie genialne w swojej prostocie
rozwiązania – czynią tę publikację wymarzoną i jednocześnie niezbędną
menedżerowi sprzedaży.
Krzysztof Grzebyk
wiceprezes zarządu AXA POLSKA
…Robert Krool - uznany ekspert w dziedzinie przywództwa w biznesie i
polityce oraz przedsiębiorczości wśród młodzieży… Krool stał się autorytetem
ekonomistów, doradcą klubów biznesu, izb i organizacji gospodarczych.
Gazeta Wyborcza Wrocław
Robert jest wybitnym praktykiem sprzedaży i wyjątkowym liderem, gdyż
potrafi łączyć zamiłowanie do biznesu z pasją bycia pisarzem oraz mówcą.
Ze względu na rzadko spotykaną wiarygodność jest w stanie przekazać
wiedzę oraz doświadczenie niebywale efektywnie oraz skutecznie. Pozostawia trwały ślad
w umyśle każdego z nas. „Praktyka biznesu piórem i słowem” to synonim
wyjątkowości podejścia, które reprezentuje Krool.
Jan Gasparski
Polish National Sales Awards
Przeczytałam wszystko co Robert napisał i stwierdzam, że nie tylko łatwo
się czyta poszczególne rozdziały, ale również jest tu mnóstwo cennych informacji.
Można powiedzieć, że książka jest praktycznym poradnikiem menedżera
i to nie tylko szefa działu sprzedaży.
Kto pracuje już kilka lat w sprzedaży z pewnością rozpoznaje wiele wątków
ze swojego życiorysu. A osoby rozpoczynające karierę mogą wykorzystać przedstawione
tu doświadczenia, by ustrzec się wielu błędów. Zachęcam do stałego korzystania z
lektury tej książki.
Agnieszka Polska-Kamieńska
Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców w Polsce
244 strony, format: 14.8x22.6cm, twarda oprawa