|
INTELIGENTNY EMOCJONALNIE MENEDŻER. JAK ROZWINĄĆ I WYKORZYSTAĆ CZTERY
CARUSO D.R. SALOVEY P. wydawnictwo: REBIS, 2009, wydanie I cena netto: 42.50 Twoja cena 40,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka NAUCZ SIĘ WYKORZYSTYWAĆ EMOCJE I ZOSTAŃ SKUTECZNIEJSZYM MENEDŻEREM
Od zawsze byliśmy uczeni, że wobec emocji należy zachować ostrożność. Wyrażanie
uczuć w pracy uważa się na ogół za zachowanie nieprofesjonalne. David Caruso i Peter
Salovey obalają ten pogląd. Ich zdaniem emocje stanowią integralną część myślenia,
rozumowania i inteligencji. Że to od stopnia rozwinięcia czterech związanych z nimi
umiejętności - rozpoznawania uczuć, wykorzystywania ich do usprawnienia procesu
myślenia, rozumienia ich oraz zarządzania nimi - zależy nasz zawodowy sukces. I nie ma
tu znaczenia, czy jesteśmy menedżerami, dyrektorami, czy szeregowymi członkami
zespołu.
DAVID R. CARUSO, psycholog zarządzania, członek zespołu badawczego na Wydziale
Psychologii Uniwersytetu Yale. Zajmuje się głównie szkoleniem wyższej kadry
kierowniczej, rozwijaniem zdolności przywódczych oraz oceną przebiegu kariery
zawodowej.
PETER SALOVEY, profesor psychologii i dziekan Wydziału Nauk Humanistycznych Uniwersytetu
Yale, jest autorem pierwszych artykułów naukowych na temat inteligencji emocjonalnej (we
współpracy z Johnem D. Mayerem). To właśnie on wprowadził to pojęcie do psychologii.
Uważany jest za główny autorytet w kwestiach psychologicznych konsekwencji nastroju i
emocji, jak też psychologii zdrowia.
304 strony, B5, twarda oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|