|

ZBIÓR GIER DOSKONALAJĄCYCH BURZĘ MÓZGÓW
SCANNELL M. VIHILL M. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2014, wydanie I cena netto: 141.90 Twoja cena 134,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zbiór gier doskonalących burzę mózgów
Burza mózgów to jedno z najskuteczniejszych narzędzi rozwiązywania trudnych
problemów i generowania nowych pomysłów.
Wymaga jednak od wszystkich uczestników dobrej znajomości jej zasad i sprawnego ich
stosowania.
Książka zawiera zbiór kilkudziesięciu gier ruchowych i umysłowych, które
pozwolą uczestnikom wyćwiczyć te umiejętności, tak by mogli wspólnie osiągać
pożądane, niezwykłe nieraz rezultaty.
Szkoleniowcy, trenerzy, liderzy zespołów oraz menedżerowie mogą zapoznać się z
zamieszczonymi na początku książki cennymi wskazówkami dotyczącymi przebiegu
wzorcowej burzy mózgów, a następnie przeprowadzić zamieszczone tu gry, które:
- silnie zaangażują uczestników, dostarczą im wielu inspiracji i rozwiną ich
kreatywność,
- pozwolą im opanować sprawdzone reguły przebiegu doskonałej burzy mózgów,
- umożliwią wytworzenie spójnego środowiska wzajemnego zaufania, złożonego z osób
zajmujących różne stanowiska i o różnych kompetencjach, idealnego do przeprowadzania
burzy mózgów.
Każda z gier zawiera szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do
dyskusji. Sugerowane warianty modyfikacji gier dają prowadzącemu dodatkowe możliwości
ich kreatywnego dostosowania do sytuacji szkoleniowej.
Podziękowania
Rozdział 1. Zapowiada się burza mózgów
Czym jest burza mózgów
Rozdział 2. Jak przeprowadzić burzę mózgów
Zanim rozpoczniesz burzę mózgów
W czasie trwania burzy mózgów
Rozdział 3. Budowanie odpowiedniej atmosfery
Muzyka łagodzi obyczaje
Jestem akronimem
Reguły burzy
Wódz
Jestem pod wrażeniem
Szkicownik
Znajdź najmocniejszy punkt
Rozdział 4. Ćwiczenia zapewniające zastrzyk energii
Złe pomysły mile widziane! (część 1)
10-20-30
Trzy przypadkowe słowa
Kreatywne kombinacje
Na odwrót
Dzikie zwierzęta
Dwuznaczne definicje
Dziewięć kropek
Dwaj mężczyźni
Rozdział 5. Zmiana paradygmatu
Prędkość światła
Mentalne kajdany
Stare pomysły do lamusa
Zmień 5 lub 10
Jeden, dwa, trzy
Mijanie się
Rozdział 6. To nie mżawka, to burza!
Złe pomysły mile widziane! (część 2)
Rzeźby
W jaki sposób?
Największa Wanna Świata
Magiczna różdżka
Plan B
To, co nigdy nie ujrzy światła dziennego
Rozdział 7. Stosowanie techniki "Tak, i..."
Alfabetyczna improwizacja
Maszyna
Wyeliminować negatywne nastawienie
Początek i koniec
Tak i nie
Kapela garażowa
Informacja zwrotna na temat informacji zwrotnej
Muzyczna pocztówka
Podaj i dodaj
Rozdział 8. Ćwiczenia pobudzające pracę mózgu
Podaj hula-hoop
Wieże ze słodkich pianek i spaghetti
Sześcian
Kwadraty i trójkąty
Wszyscy to mówią
W pudełku
Słownik
Rozdział 9. Zwiększanie zaangażowania
Poezja w działaniu
To jest właśnie to!
Creativeman!
Twój największy fan
Osłaniam cię!
Moja profesjonalna opinia
Rozdział 10. Z tej perspektywy sprawy wyglądają zupełnie inaczej
Tylko jedno słowo
Pięć pocztówek
Pierwsze wrażenia
Kolory
Postaw to na głowie
Dzisiejszy gość specjalny
Wycieczka
Plastyczne zabawki
Druga strona
Rozdział 11. Na czym polega nasz problem?
Prosto z mostu
Cięcie, cięcie, cięcie!
Wylewanie żalów
Rozdział 12. Ćwiczenia na zakończenie burzy mózgów
To się nigdy nie uda!
A zwycięzcą jest ...
Sortowanie na podstawie podobieństwa
Co może pójść źle?
O autorach
220 stron, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|