|
MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI
PLUTA-OLEARNIK M. wydawnictwo: PWE, 2013, wydanie I cena netto: 76.40 Twoja cena 72,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych
Autorki.
Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w
kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków
kształtowania skutecznych działań marketingowych międzynarodowym rynku usług.
Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla
działalności podmiotów usługowych na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi
garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do
profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.
Wstęp
Rozdział 1. Uwarunkowania i tendencje rozwoju sektora usług na przełomie XX i
XXI wieku
1.1. Proces serwicyzacji gospodarki
1.2. Globalizacja gospodarki a rozwój usług
1.3. Innowacyjność technologiczna i organizacyjna w sektorze usług
1.4. Tendencje rozwoju konsumpcji usług
1.5. Rola marketingu w działalności rynkowej podmiotów usługowych
Rozdział 2. Ekonomiczne i marketingowe czynniki internacjonalizacji usług
2.1. Proces internacjonalizacji - przegląd i systematyzacja pojęć
2.2. Usługi jako przedmiot obrotu na rynku międzynarodowym
2.3. Uwarunkowania i czynniki internacjonalizacji usług
2.4. Modele internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw usługowych
2.5. Internacjonalizacja a strategie rozwoju przedsiębiorstw usługowych
2.6. Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa usługowego a jego strategia
marketingowa
Rozdział 3. Zachowania przedsiębiorstw usługowych w procesie
internacjonalizacji
3.1. Zachowania polskich przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji -
podejście badawcze
3.2. Czynniki kształtujące zachowania przedsiębiorstw usługowych w procesie
internacjonalizacji
3.3. Formy aktywności rynkowej przedsiębiorstw usługowych w otoczeniu międzynarodowym
3.4. Bariery rozwoju aktywności rynkowej przedsiębiorstw usługowych za granicą
3.5. Osiągnięte efekty działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach
zagranicznych
Rozdział 4. Marketing przedsiębiorstw usługowych wobec perspektyw
internacjonalizacji
4.1. Perspektywy internacjonalizacji usług - podejście badawcze
4.2. Uwarunkowania rozwoju internacjonalizacji przedsiębiorstw usługowych
4.3. Rozwój form sprzedaży usług na rynku międzynarodowym
4.4. Strategie produktowe przedsiębiorstw usługowych na rynku międzynarodowym
4.5. Skuteczna komunikacja marketingowa w usługach na rynku międzynarodowym
4.6. Marketing w procesie internacjonalizacji podmiotów usługowych - uogólnienia i
rekomendacje
Zakończenie
Bibliografia
208 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|