wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SERVICE-DOMINANT LOGIC


LUSCH R.F. VARGO ST.L.

wydawnictwo: CAMBRIDGE UNIVERSITY, 2014, wydanie I

cena netto: 383.00 Twoja cena  363,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Service-Dominant Logic

In 2004, Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo published their groundbreaking article on the evolution of marketing theory and practice toward 'service-dominant (S-D) logic', describing the shift from a product-centred view of markets to a service-led model. Now, in this keenly anticipated book, the authors present a thorough primer on the principles and applications of S-D logic. They describe a clear alternative to the dominant worldview of the heavily planned, production-oriented, profit-maximizing firm, presenting a coherent, organizing framework based on ten foundational premises. The foundational premises of S-D logic have much wider implications beyond marketing for the future of the firm, transcending different industries and contexts, and will provide readers with a deeper sense of why the exchange of service is the fundamental basis of all social and economic exchange. This accessible book will appeal to students, as well as to researchers and practitioners. 'Lusch and Vargo's new volume is a radical innovation in marketing thinking. The volume brilliantly advances and consolidates the S-D logic initial research proposal, intriguingly suggesting an interdisciplinary scientific paradigm which will engage numerous scholars across various knowledge domains.' Sergio Barile, Professor of Business Management, University of Rome 'La Sapienza' '


Foreword; Preface;

Part I. Premises: 1. The service-dominant mindset; 2. Roots and heritage; 3. Axioms and foundational premises; 4. Service as a guiding framework;

Part II. Perspectives: 5. It's all actor-to-actor (A2A); 6. The nature, scope, and integration of resources; 7. Collaboration; 8. Service ecosystems;

Part III. Possibilities: 9. Strategic thinking; 10. Conclusions and considerations; Appendix; Index.

252 pages, Hardcover

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022