wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PODSTAWY MULTIMEDIALNYCH SYSTEMÓW BAZ DANYCH


WIŚNIEWSKI A. BARCZAK A.

wydawnictwo: VIZJA PRESS&IT, 2009, wydanie I

cena netto: 49.70 Twoja cena  47,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zakres pojęcia multimedia jest rozmaicie definiowwany, najczęściej obejmuje on media, które wykorzystują różne formy informacji oraz zróżnicowane postaci ich przekazu (np. tekst, dźwięki, wideo, grafikę, animację).

Aktualnie przetwarzane dane multimedialne reprezentują zawartość, głównie obrazów lub dźwięków, związaną z percepcją człowieka ograniczoną do dwóch zmysłów wzroku i słuchu. Przedsięwzięcia ukierunkowane na przetwarzanie sygnałów pozostałych zmysłów człowieka są nadal przedmiotem badań.


158 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022