wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.95 38,90   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

125 PYTAŃ NA TEMAT E-BIZNESU DO PIOTRA MAJEWSKIEGO


MAJEWSKI P.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną - trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym wirtualnym torcie.


Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry? Od czego zacząć? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat. Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie; człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie e-biznesu - Piotra Majewskiego.

Przeczytaj, co mówi na temat e-biznesu, i poznaj odpowiedzi na 125 najważniejszych pytań, m.in.:

  • Jak wejść w internet i odnieść sukces bez wielkich inwestycji?
  • Gdzie są pieniądze w sieci, a gdzie ich nie ma?
  • Jak przeprowadzić efektywną analizę rynku i konkurencji?
  • Jak zacząć, jeśli nie mamy doświadczenia informatycznego i funduszy, ale mamy czas?
  • Jak stworzyć kampanię marketingową dla nowo powstałego portalu?
  • Jak wypromować swój e-biznes skutecznymi i darmowymi metodami?
  • W jaki sposób klienci najchętniej płacą w e-sklepach i jak ułatwić im transakcje?
  • Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera?
  • Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?
  • Jak blog może wpływać na sprzedaż?

Spis treści:

SŁOWO OD PIOTRA (7)
JAK ZACZĄĆ? (9)
CECHY E-BIZNESMENA (37)
BIZNESPLAN (47)
POMYSŁY NA BIZNES (55)
E-COMMERCE (63)
E-LEARNING I ZARABIANIE NA WIEDZY (83)
ZARABIANIE NA REKLAMIE (105)
PROGRAMY PARTNERSKIE (111)
MLM (125)
STRONY WWW (129)
PROMOCJA (147)
POZYCJONOWANIE W WYSZUKIWARKACH (175)
SKUTECZNA SPRZEDAŻ (179)
COPYWRITING (193)
E-MAIL MARKETING (217)


224 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022