wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SPOŁECZNE KONTEKSTY EDUKACJI MEDIALNEJ


PENKOWSKA G. RED.

wydawnictwo: KATEDRA, 2014, wydanie I

cena netto: 33.00 Twoja cena  31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Społeczne konteksty edukacji medialnej


• Człowiek w świecie wirtualnym
• Media widziane z perspektywy pedagogicznej
• Społeczne oddziaływanie mediów


Ze wstępu prof. Grażyny Penkowskiej:

"Książka „Społeczne konteksty edukacji medialnej” zawiera wybrane teksty napisane przez studentów i pracowników Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowanych pedagogicznymi aspektami oddziaływań mediów na dzieci, ich wpływem na wychowanie i uczenie się. Wielość i różnorodność spojrzeń na tematykę oddziaływań mediów na dziecko przedstawiona w prezentowanej książce pozwoli na zapoznanie się z aktualnym stanem wiedzy na ten temat, a także umożliwi czytelnikowi porównanie ich z własnymi poglądami i doświadczeniami. Autorzy tekstów zamieszczonych w książce mają nadzieję że dla niektórych rodziców i wychowawców będzie ona źródłem nie tylko wiedzy, ale także refleksji, a może nawet szeroko rozumianej zmiany w praktykach codziennego życia".


Grażyna Penkowska, Wprowadzenie do problematyki edukacji medialnej

Część I.
Człowiek w świecie wirtualnym
Justyna Toruńczak, Społeczności wirtualne
Maria Przybył, Mass media a uzależnienia
Beata Balicka, Telewizja a więzi w rodzinie
Paulina Murawska, Wpływ mediów na relacje międzyludzkie

Część II.
Media widziane z perspektywy pedagogicznej
Mariola Garnek, Reklama w wychowaniu
Sylwia Reszko, Komputery w rozwoju kreatywności dziecka
Paulina Dąbrowska, Oddziaływanie massmediów

Część III.
Społeczne oddziaływanie mediów
Adam Jagiełło-Rusiłowski, New media as instructional environment for youth social competencies - studies on
Polish, Norwegian and Palestinian students
Hussein Bougsiaa, The Effect of Multimedia in Education

Indeks osób


298 stron, Format: 12.0x19.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022