Żyjemy w czasach, gdy
elektroniczna komunikacja staje się normą. Jeśli jeszcze nie masz własnego adresu
poczty elektronicznej albo nie możesz korzystać z niej w domu, z pewnością na twojej
wizytówce widnieje e-mail firmowy. Bo to właśnie firmy najszybciej zorientowały się w
zaletach tej formy komunikacji.
Czy koszty usług kurierskich
pochłaniają spora część twojego budżetu? Czy zdarzyło ci się faksować wspólnikom
trzydzieści stron dokumentów? Czy zawiodła cię kiedyś poczta, dostarczając
przesyłkę dwa dni za późno? A może rachunek za rozmowy telefoniczne ze znajomymi zza
oceanu wyniósł połowę twojej pensji? Jeśli choć raz odpowiedziałeś twierdząco na
któreś z tych pytań, powinieneś nauczyć się nowej formy komunikacji.
Dzięki e-mailowi nawiążesz
bardziej bezpośredni kontakt z klientami, przyspieszysz załatwianie spraw, ograniczysz
liczbę papierów pokrywających biurko i usprawnisz komunikację wewnątrz firmy.
Steve Morris jest starszym
partnerem w firmie Burton Morris Consultancy i współpracuje między innymi z firmami
Visa International, Motorola, LIoyds TSB i Sainsbury's.
72 strony