Przewaga edytora tekstów,
takiego jak popularny MS Word, nad kartką papieru i długopisem czy maszyną do pisania
wydaje się oczywista. Jednak na ogół nie zdajemy sobie sprawy z przepaści dzielącej
tradycyjne metody tworzenia dokumentów od metod opartych na edytorach. Word to nie tylko
narzędzie, dzięki któremu możemy tworzyć ładniejsze i dopracowane teksty. Z jego
użyciem można budować całe systemy ogromnie przyspieszające i automatyzujące zarówno
tworzenie dokumentów, jak też ich obieg w danej organizacji. Jeżeli wykorzystamy też
pozostałe aplikacje wchodzące w skład pakietu Office Microsoftu, nasze możliwości znów
zwiększą się o rząd wielkości.
Książka zawiera kilka
praktycznych przykładów wykorzystania zaawansowanych funkcji Worda we współczesnej
firmie.
Przedstawione przykłady
obejmują:
- tworzenie wizytówek,
- tworzenie eleganckich
zaproszeń i personalizowanie ich treści,
- korzystanie z
korespondencji seryjnej,
- zabezpieczanie dokumentów
poufnych,
- tworzenie systemu obsługi
dokumentów wychodzących,
- półautomatyczne
tworzenie ofert,
- budowanie systemu
dokumentacji zatrudnienia,
- tworzenie ankiet.
Jeżeli zaczniesz korzystać
z Worda nie tylko jako komputerowej maszyny do pisania, szybko przekonasz się, że Twoja
praca stanie się znacznie prostsza i wydajniejsza. Książka "Word w biurze i nie
tylko" dostarczy Ci gotowych rozwiązań (wszystkie przykłady znajdują się na
dołączonej płycie CD), a także zainspiruje do tworzenia własnych pokazując
potencjał tkwiący w tym programie.
Word to coś więcej niż
następca maszyny do pisania. Zapoznaj się ze sposobami przyspieszenia i zautomatyzowania
żmudnych czynności biurowych przy wykorzystaniu tego programu. Zobacz, jak Word
zaoszczędzi Twój czas i pieniądze.
Twórz dokumenty w sposób
półautomatyczny, wypełniając szablony danymi.
Wykorzystaj dane z innych
aplikacji pakietu Office w dokumentach Worda.
Stwórz zaawansowany system
dokumentacji zatrudnienia, nie kupując żadnego dodatkowego oprogramowania.
Naucz się eleganckiego
formatowania dokumentów, łączenia tekstu z grafiką i przyspieszania swojej pracy z
Wordem.
280 stron