wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 69.99 66,49   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BADANIA RYNKOWE W ZARZĄDZANIU ŁAŃCUCHEM DOSTAW


KAUF S.

wydawnictwo: DIFIN, 2015, wydanie I

cena netto: 69.99 Twoja cena  66,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Badania rynkowe w zarządzaniu łańcuchem dostaw


W opracowaniu przedstawiono wybrane metody badań rynku, metody statystyczne oraz inne metody ilościowe.

Analizę przypadków dobrano tak, by ukazać łatwość ich stosowania w zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz możliwość ich praktycznego zastosowania.

Dzięki zaprezentowaniu odpowiednich metod ilościowych czytelnik może w sposób racjonalny podejmować decyzje dotyczące różnych aspektów działalności logistycznej.

Do najważniejszych zagadnień poruszanych w publikacji zaliczamy m.in. metody:


- prognozowania popytu, warunkujące prawidłowe funkcjonowanie sfery logistyki,
- badania potrzeb przewozowych,
- wyboru partnerów w łańcuchu dostaw,
- badania zachowań nabywców.


Wprowadzenie

Rozdział 1. Informacja rynkowa i jej rola w zarządzaniu łańcuchem dostaw

1.1. Informacja i jej znaczenie w realizacji procesów logistycznych
1.2. Rola informacji rynkowej w procesie podejmowania decyzji logistycznych
1.3. Rola i znaczenie badań w zarządzaniu łańcuchem dostaw
1.4. Procedura badawcza jako warunek pozyskania właściwych informacji

Rozdział 2. Metody pomiaru i gromadzenia danych dla potrzeb łańcucha dostaw

2.1. Pomiar jako podstawa gromadzenia danych logistycznych
2.2. Określenie metody doboru i liczebności próby badawczej w badaniach logistycznych
2.3. Wybrane metody gromadzenia danych ze źródeł pierwotnych

Rozdział 3. Prognozowanie popytu jako podstawa prawidłowego funkcjonowania łańcucha dostaw

3.1. Rola i znaczenie prognozowania w zarządzaniu łańcuchem dostaw
3.2. Podstawowe metody prognostyczne w zarządzaniu łańcuchem dostaw
3.3. Ekstrapolacja trendu i możliwości jej zastosowania w gospodarce zapasami
3.4. Prognozowanie zorientowane na osiągane efekty logistyczne

Rozdział 4. Rola usług transportowych w zarządzaniu łańcuchem dostaw i metody badania potrzeb przewozowych

4.1. Znaczenie transportu w zarządzaniu łańcuchem dostaw
4.2. Istota i źródła potrzeb transportowych
4.3. Popyt na usługi transportowe i metody określania jego elastyczności
4.4. Wybrane metody określania wahań popytu na transport

Rozdział 5. Metody wyboru zleceniobiorców do realizacji zadań logistycznych

5.1. Partnerstwo w łańcuchu dostaw jako podstawa przewagi konkurencyjnej
5.2. Ilościowe podejście do oceny partnerów w łańcuchu dostaw
5.3. Zastosowanie metody AHP do wyboru dostawców
5.4. Metoda TOPSIS i jej wykorzystanie do oceny dostawcy w łańcuchu dostaw
5.5. Współpraca w łańcuchu dostaw i metody pomiaru jej efektów

Rozdział 6. Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania logistycznej obsługi klienta

6.1. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie
6.2. Metody jakościowe pomiaru zadowolenia nabywców
6.3. Analiza ABC jako podstawa określenia optymalnego poziomu obsługi

Rozdział 7. Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania oferty logistycznej

7.1. Zachowania nabywców i podstawowe ich determinanty
7.2. Etapy procesu decyzyjnego i modele zachowań nabywców
7.3. Modele zachowań nabywców wykorzystywane w prognozowaniu wyboru marek produktów
7.4. Modele preferencji jako podstawa kształtowania oferty logistycznej

Spis rysunków

Spis tabel

Bibliografia


264 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022