Zeszyt 1. Przygotowanie do targów, na targach, przyjmowanie gości;
Zeszyt 2. Redagowanie zapytań ofertowych, rzeczowniki złożone;
Zeszyt 3. Składanie ofert, odpowiedzi na oferty;
Zeszyt 4. Zamówienia i ich realizacja;
Zeszyt 5. Prezentacja firmy i produktów.
“Impulse“ TO KURS NIEMIECKIEGO JĘZYKA HANDLOWEGO przygotowany w formie
dwujęzycznej. Zapewnia to optymalne zrozumienie tekstów i możliwość pracy
samodzielnej lub w systemie zaocznym. Jest on dziełem dwóch autorek, pracujących w
Instytucie Herdera Uniwersytetu Lipskiego, posiadających wieloletnie doświadczenie w
dziedzinie nauczania języka niemieckiego jako obcego oraz w opracowywaniu środków i
materiałów do nauczania i nauki języka niemieckiego (w tym materiałów do kursów
zaocznych).
Podstawą kursu “Impulse“ są autentyczne teksty handlowe,
dotyczące wszystkich dziedzin związanych ze stosunkami handlowymi przedsiębiorstw.
Szczególną uwagę zwracamy przy tym na możliwość wystąpienia nieporozumień o
podłożu kulturowym i wskazujemy, jak ich uniknąć.
Kurs “Impulse“ składa się z pięciu zeszytów. Każdy z nich
zawiera: teksty oraz ćwiczenia tematyczne i sytuacyjne (część A i B), omówienie
wybranych środków językowych (część C), testy sprawdzające opanowanie
materiału (część D) oraz zestawienie zwrotów, klucz do ćwiczeń i słowniczek
(część E). Całość materiału wsparta jest kasetą audio, z pomocą której można
przygotować się do wybranych sytuacji w komunikacji ustnej.
548 stron, 5 broszur + kaseta audio